Detall acord

COMISSIÓ ECONÒMICA 13-12-2019

Ordre del dia

 

1.   Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió del dia 15 de novembre de 2019. [+]
2.    Informe sobre l’àmbit econòmic.
3.    Aprovació, si escau, de la proposta de preus dels estudis de màster universitari del curs acadèmic 2020-2021, per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea. [+]
4.    Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes corresponents a l’exercici 2020 del:
  4.1.    Programa UAB Barcelona Summer School. [+]
  4.2.    Serveis Científicotècnics.  [+]
  4.3.    Laboratoris de Prestació de Serveis. [+]
  4.4.    Altres estructures de recerca de la UAB. [+]
  4.5.    Institut de Neurociències. [+]
  4.6.    Servei d’Activitat Física.  [+]
5.    Aprovació, si escau, de la proposta de planificació d’auditories internes de la UAB per a l’any 2020. [+]
6.    Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 25 de novembre de 2019. [+]
7.    Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals per a la contractació de: 
  7.1.    Pròrroga del Servei de cura, manipulació i gestió dels ratolins del Servei d’Estabulació del CBATEG. [+]
  7.2.    Contractació del subministrament de la llicència per al desplegament de productes ORACLE. [+]
8.    Aprovació, si escau, de la proposta de complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari de la UAB. Primera convocatòria AAI 2018 AQU Catalunya. [+]
9.    Informació sobre els contractes formalitzats per la UAB en el tercer trimestre de l’exercici 2019. [+]
10.    Informació sobre l’informe 12/2018-D de la Sindicatura de Comptes. [+]
11.    Torn obert de paraules.

 

Relació dels acords

1. Acta de la sessió del dia 15 de novembre de 2019.

S'acorda (Acord CE 127/2019):

1. Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 15 de novembre de 2019.

 


3.    Preus dels estudis de màster universitari del curs acadèmic  2020-2021, per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea.

Exposició de motius

Atesa la proposta presentada per la vicegerent d’Ordenació Acadèmica de la UAB pel que fa als preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, corresponents al curs 2020-2021 (document 1).

Atès que els consells socials de les universitats públiques poden diferenciar el preu dels crèdits en qualsevol nivell d’estudis per als estudiants estrangers no residents, que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, sense que el preu corresponent pugui excedir quatre vegades els preus fixats per aquest Decret per a l’ensenyament de què es tracti i fins el 100% del seu cost, sens perjudici del que prevegin els acords i els convenis o tractats internacionals en aquesta matèria i la resta de la normativa vigent.

Atès que el Consell Social de la UAB, a l’empara del Decret de preus públics, ha establert, durant els darrers anys acadèmics, la diferenciació del preu dels crèdits per als estudiants estrangers no residents que no siguin membres de la Unió Europea.

Vist l’article 89.i) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3.c) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S'acorda (Acord CE 128/2019):

1)    Aprovar, per al curs 2020-2021, els preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, d’acord amb el que consta en el document 1, els quals estan condicionats al que disposi el Decret que regularà els preus dels serveis acadèmics de les universitats públiques de Catalunya per al curs 2020-2021.

2)    Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica i al Cap de l’Àrea d’Afers Acadèmics, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.



 

4.1. Tarifes del Programa UAB Barcelona Summer School  per a l’any 2020. 

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència d’Ordenació Acadèmica en relació a les tarifes del programa UAB Barcelona Summer School de l’any 2020 (document 1).

Atès l’article 89 apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 129/2019):

1)    Aprovar les tarifes del programa UAB Barcelona Summer School per a l’any 2020, d’acord amb el que consta en el document 1.

2)    Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica i al cap de l’Àrea d’Afers Acadèmics, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


 

4.2. Tarifes dels serveis Científicotècnics per a l’any 2020.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes dels serveis científicotècnics següents: Laboratori d’Informació Geogràfica i de Teledetecció; Laboratori de Luminescència i Espectroscòpia de Biomolècules; Servei d’Anàlisi Química; Servei de Cultius Cel·lulars, Producció d’Anticossos i Citometria; Servei de Difracció de Raigs X; Servei d’Estabulari; Servei d’Estadística Aplicada; Servei de Genòmica i Bioinformàtica; Servei de Granges i Camps Experimentals; Servei de Microscòpia; Servei Planta de Tecnologia dels Aliments; Servei de Proteòmica i de Biologia Estructural; Servei de Ressonància Magnètica Nuclear; Unitat Tècnica de Protecció Radiològica.

Vist l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S'acorda (Acord CE 130/2019):

1)    Aprovar les tarifes per a l’any 2020 dels Serveis Científicotècnics següents: 

a)    Laboratori d’Informació Geogràfica i de Teledetecció, d’acord amb el que consta en el document 1.
b)    Laboratori de Luminescència i Espectroscòpia de Biomolècules, d’acord amb el que consta en el document 2.
c)    Servei d’Anàlisi Química, d’acord amb el que consta en el document 3.
d)    Servei de Cultius Cel·lulars, Producció d’Anticossos i Citometria, d’acord amb el que consta en el document 4.
e)    Servei de Difracció de Raigs X, d’acord amb el que consta en el document 5.
f)    Servei d’Estabulari, d’acord amb el que consta en el document 6.
g)    Servei d’Estadística Aplicada, d’acord amb el que consta en el document 7.
h)    Servei de Genòmica i Bioinformàtica, d’acord amb el que consta en el document 8.
i)    Servei de Granges i Camps Experimentals, d’acord amb el que consta en el document 9.
j)    Servei de Microscòpia, d’acord amb el que consta en el document 10.
k)    Servei Planta de Tecnologia dels Aliments, d’acord amb el que consta en el document 11.
l)    Servei de Proteòmica i de Biologia Estructural d’acord amb el que consta en el document 12.
m)    Servei de Ressonància Magnètica Nuclear, d’acord amb el que consta en el document 13.
n)    Unitat Tècnica de Protecció Radiològica, d’acord amb el que consta en el document 14.

2)    Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.



 

4.3. Tarifes dels Laboratoris de Prestació de Serveis per a l’any  2020. 

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes dels laboratoris de prestació de serveis següents: Centre de Serveis AFIN; Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-SERVEIS); Laboratori d’Especiació Química; Laboratori d’Anàlisi d’Isòtops Estables; Laboratori d’Anàlisis Palinològiques; Laboratori d’Anàlisi d’Indicadors Hormonals, d’Estrès, Benestar i Reproducció Animal; Laboratori de Bioseguretat Alimentària; Laboratori de Mesures Magnètiques i Tèrmiques (LMT); Laboratori de Muntatge de Prototips Eletrònics per a Sistemes Embedded (LaMPES);  Laboratori de Referència d’Enzimologia Clínica (LREC); Laboratori de Tecnologies per a la Traducció Audiovisual. Servei d’Eye-tracking (LAB-TTAV); Laboratori Veterinari de Diagnosi de Malalties Infeccioses; Planta Pilot de Fermentació; Servei d’Anàlisi de Fàrmacs;  Servei d'Avaluació Mutagènica;  Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics (SEDIJ); Servei d’Investigacions Neurobiològiques BRAINSTAIN; Servei de Bioquímica Clínica Veterinària; Servei de Datació per Triti i Carboni 14; Servei de Diagnòstic de Patologia Veterinària (SDPV); Servei de Diagnòstic Patològic de Peixos; Servei de Nutrició i Benestar Animal (SNIBA); Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL); Servei Forènsic Ambiental; Servei Veterinari de Bacteriologia i Micologia; Serveis Integrats de l’Animal de Laboratori (SIAL); Unidad de Producción de Vectores (UPV); i  Unitat de Patologia Murina i Comparada.

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 131/2019):

1)    Aprovar les tarifes per a l’any 2020 dels laboratoris de prestació de serveis següents:

a)       Centre de Serveis AFIN, d’acord amb el que consta en el document 1.
b)       Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-SERVEIS), d’acord amb el que consta en el document 2.
c)       Laboratori d’Especiació Química, d’acord amb el que consta en el document 3.
d)       Laboratori d’Anàlisi d’Isòtops Estables, d’acord amb el que consta en el document 4.
e)       Laboratori d’Anàlisi Palinològiques, d’acord amb el que consta en el document 5.  
f)       Laboratori d’Anàlisi d’Indicadors Hormonals, d’Estrès, Benestar i Reproducció Animal, d’acord amb el que consta en el document 6.
g)       Laboratori de Bioseguretat Alimentària, d’acord amb el que consta en el document 7.
h)       Laboratori de Mesures Magnètiques i Tèrmiques (LMT) , d’acord amb el que consta en el document 8.
i)       Laboratori de Muntatge de Prototips Electrònics per a Sistemes Embedded (LaMPES), d’acord amb el que consta en el document 9.
j)       Laboratori de Referència d’Enzimologia Clínica (LREC), d’acord amb el que consta en el document 10.
k)       Laboratori de Tecnologies per a la Traducció Audiovisual. Servei d’Eye-tracking (LAB-TTAV), d’acord amb el que consta en el document 11.
l)       Laboratori Veterinari de Diagnosi de Malalties Infeccioses, d’acord amb el que consta en el document 12.
m)       Planta Pilot de Fermentació, d’acord amb el que consta en el document 13. 
n)       Servei d’Anàlisi de Fàrmacs, d’acord amb el que consta en el document 14.
o)       Servei d'Avaluació Mutagènica, d’acord amb el que consta en el document 15.
p)       Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics (SEDIJ) , d’acord amb el que consta en el document 16.
q)       Servei d’Investigacions Neurobiològiques BRAINSTAIN, d’acord amb el que consta en el document 17.
r)       Servei d’Hematologia Clínica Veterinària (SHCV), d’acord amb el que consta en el document 18.
s)       Servei de Datació per Triti i Carboni 14, d’acord amb el que consta en el document 19.
t)       Servei de Diagnòstic de Patologia Veterinària (SDPV) , d’acord amb el que consta en el document 20.
u)       Servei de Diagnòstic Patològic de Peixos, d’acord amb el que consta en el document 21.
v)       Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL) , d’acord amb el que consta en el document 22.
w)       Servei Forènsic Ambiental, d’acord amb el que consta en el document 23.
x)       Servei Veterinari de Bacteriologia i Micologia, d’acord amb el que consta en el document 24.
y)       Serveis Integrats de l’Animal de Laboratori (SIAL), d’acord amb el que consta en el document 25.
z)    Unidad de Producción de Vectores (UPV) , d’acord amb el que consta en el document 26.
aa)    Unitat de Patologia Murina i Comparada, d’acord amb el que consta en el document 27.

2)    Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.



 

4.4. Altres estructures de recerca de la UAB per a l’any 2020. 

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes d’altres estructures de recerca de la UAB per a l’any 2020 següents: Servei d’Estabulari de Ratolins SER-CBATEG, Comissió d’ètica en Experimentació Animal CEEAH-UAB i Òrgan habilitat de la CEEAH-UAB.

Atès l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 132/2019):

1)    Aprovar les tarifes per a l’any 2020 d’altres estructures de recerca de la UAB  següents:
    
a)    Servei d’Estabulari de ratolins SER-CBATEG, d’acord amb el que consta en el document 1.
b)    Comissió d’Ètica en Experimentació Animal CEEAH-UAB, d’acord amb el que consta en el document 2.
c)    Òrgan habilitat de la CEEAH- UAB, d’acord amb el que consta en el document 3.

2)    Comunicar el present acord al vicegerent de recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 

4.5. Tarifes de l’Institut de Neurociències per a l’any 2020. 

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes de l’Institut de Neurociències de la UAB per a l’any 2020 (document 1).

Atès l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 133/2019):

1)    Aprovar les tarifes per a l’any 2020 de l’Institut de Neurociències de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1.

2)    Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.



 
4.6.  Tarifes del servei d’Activitat Física de la UAB per a l’any 2020. 

Exposició de motius

Vista la proposta de la Vicegerent d’Economia en relació a les tarifes del Servei d’Activitat Física de la UAB per a l’exercici 2020 (document 1).

Vist el document intern de proposta de tarifes del Servei d’Activitat Física de la UAB per a l’exercici 2020, que explica els canvis de tarifes respecte l’any anterior (document 2)

Vist l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'aprova (Acord CE 134/2019):

1)    Aprovar les tarifes del Servei d’Activitat Física de la UAB corresponents a l’exercici 2020, d’acord amb el que consta en el document 1.

2)    Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia i al director del Servei d’Activitat Física, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.



 
5. Planificació d’auditories internes de la UAB per a l’any 2020.

Exposició de motius

Vista la recomanació de la Sindicatura de Comptes, en el seu informe 1/2006, sobre l’establiment d’un pla anual d’auditories que sigui aprovat pel Consell Social, i la proposta de la Gerència de la UAB d’actuar en aquest sentit.

Vista la proposta de planificació d’auditories internes per l’any 2020 que presenta la Gerència (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (acord CE 135/2019):

1)    Aprovar que la UAB dugui a terme les auditories internes següents en l’any 2020: 
 
  • Auditoria d’òrgans territorials col·legiats. 
  • Auditoria d’adscripció del PDI als Centres de Recerca externs.
  • Auditoria de compliment del pla docent (curs 2020/2021).
  • Auditoria ISO 9001 del Servei de Biblioteques.
  • Auditoria dels encàrrecs de col·laboració (Article 83).

2)    Comunicar aquest acord al gerent i a la cap de l’Àrea d’Organització i Planificació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 
6. Modificacions de crèdit del pressupost de la  UAB a  25 de novembre de 2019.

Exposició de motius

Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 25 de novembre de 2019 (document 1).

Vist l’article 89.g de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya. 

Vist l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,

S'acorda (Acord CE 136/2019):

1)    Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 25 de novembre de 2019, d’acord amb el que consta en el document 1.

2)    Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.



 
7.1. Despeses pluriennals per a la contractació de la pròrroga del Servei de cura, manipulació i gestió dels ratolins del Servei d’Estabulació del CBATEG.

Exposició de motius

Vist el Certificat emès en data 31 d’octubre pel vicerector d’Economia i Campus d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la 2ª pròrroga de la contractació número 71/2016 de servei de cura, manipulació i gestió dels ratolins del Servei d’Estabulació del CBATEG de la Universitat Autònoma de Barcelona. (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2019, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 74/2018, de 19 de desembre de 2018.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”. 

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i Organització delegada del Consell de Govern de 25 de novembre de 2019, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent contractació número 71/2016 corresponent a de servei de cura, manipulació i gestió dels ratolins del Servei d’Estabulació del CBATEG de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa; SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències; TERCER. Encarregar els responsables dels àmbits econòmics dins de l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic. 

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 137/2019):

1)    Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponents a la segona pròrroga de la contractació número 71/2016 relativa al servei de cura, manipulació i gestió de ratolins del Servei d’Estabulació del CBATEG de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1. 

2)    Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus i la vicegerent de l’Àmbit Econòmic de la UAB l'execució i el seguiment d’aquest acord.

3)    Comunicar aquest acord al cap de la Unitat de Contractació de la UAB.

 
 
7.2.  Despeses pluriennals per a la contractació del subministrament de la llicència per al desplegament de productes Oracle.

Exposició de motius

Vist el Certificat emès en data 12 de novembre pel vicerector d’Economia i Campus d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la contractació número 43/2019 del subministrament de la llicència per al desplegament de productes Oracle de la Universitat Autònoma de Barcelona. (document 1).
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2019, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 74/2018, de 19 de desembre de 2018.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”. 

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i Organització delegada del Consell de Govern de 25 de novembre de 2019, en virtut del qual s’acorda: PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent contractació número 43/2019 subministrament de la llicència per al desplegament de productes ORACLE, que s’annexa; SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències; TERCER. Encarregar als responsables els àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic. 

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S'acorda (acord CE 138/2019):

1)    Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la  contractació número 43/2019 del subministrament de la llicència per al desplegament de productes Oracle de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1. 

2)    Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

3)    Comunicar aquest acord al cap de la Unitat de Contractació de la UAB.
 
8.    Complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari de la UAB. Primera convocatòria AAI 2018 AQU Catalunya. 

Exposició de motius

Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

D’acord amb la Resolució EMC/3081/2018, de 21 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d’avaluació de l’activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2018.

Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.

Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.

Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de gestió del professorat de la UAB (document 1).

Vist l’acord pres pel Consell de Govern de 4 de desembre de 2019, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Assumir la proposta tramesa per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius addicionals autonòmics per mèrits de recerca per al personal docent i investigador funcionari de la UAB que han obtingut avaluació positiva, en els termes que es recullen en l’annex; SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixin les seves competències; TERCER. Comunicar el present acord a l’Àrea de Gestió de les Persones, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu; QUART. Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic i el gerent que facin el seguiment de l’acompliment d’aquest acord.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda  (Acord CE 139/2019):

1)    Aprovar els complements retributius addicionals autonòmics per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB que ha obtingut avaluació positiva, d’acord amb el que consta al document 1.

2)    Comunicar el present acord a l'Àrea de Gestió de les Persones, per tal que portin a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu. 

3)    Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic i el gerent que facin l’execució i el seguiment d'aquest acord.

 
 
9. Contractes formalitzats per la UAB en el tercer trimestre de l’exercici 2019.

Exposició de motius

Vist l’article 89. l) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya. 

Vist l’article 184 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3. j) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atesa la relació de contractes formalitzats en el tercer trimestre de l’exercici 2019, la qual ha estat facilitada per la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 140/2019):

La Comissió Econòmica del Consell Social es dóna per assabentada de la relació de contractes formalitzats per la UAB en el tercer trimestre de l’exercici 2019.
 
 
10. Informació sobre l’informe 12/2018-D de la Sindicatura de Comptes.

Exposició de motius

Atès que la Sindicatura de Comptes de Catalunya, com a òrgan fiscalitzador del sector públic de Catalunya, d’acord amb la normativa vigent i en compliment del seu Programa anual d’activitats, ha emès l’informe de fiscalització 12/2018-D, relatiu a les entitats participades per la Universitat Autònoma de Barcelona corresponent a l’exercici 2017.

Atès que en data 6 de novembre de 2019 el Consell Social ha rebut l’informe de fiscalització de la Sindicatura de Comptes núm. 12/2018D, relatiu entitats participades corresponent a l’exercici 2017 (document 1).

Vistes les al·legacions realitzades per la UAB i trameses a la Sindicatura de Comptes en el mes de novembre de 2019 (document 2), per a les quals resta el tràmit formal que siguin incorporades en l’informe 12/2018D per part de la Sindicatura de Comptes.

Vist l’article 28.4.d) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 141/2019):

La Comissió Econòmica del Consell Social es dóna per assabentada de l’informe 12/2018-D de la Sindicatura de Comptes en relació a l’agregat de les universitats públiques de Catalunya corresponent a l’any 2017.