Detall acord

COMISSIÓ ECONÒMICA 19-11-2018

Ordre del dia

  1. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió del dia 17 d’octubre de 2018. [+]
  2. Informe sobre l’àmbit econòmic
  3. Informació i acord, si escau, sobre el seguiment de l’execució del pressupost de la UAB per a l’exercici 2018. [+]
  4. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost de l’any 2019 de la UAB. [+]
  5. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 30 de d’octubre de 2018. [+]
  6. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponent a l’exercici 2018. [+]
  7. Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals per a la:
    1. 1 Contractació del servei de neteja i desinfecció dels locals, dependències i espais exteriors de la UAB. [+]
    2. 2 Contractació dels serveis de manteniment multitècnic als edificis, manteniment d'instal·lacions de protecció contra incendis, instal·lacions de detecció de gas i instal·lacions de dutxes i rentaulls d'emergències. [+]
  8. Aprovació, si escau, de la proposta de complements retributius autonòmics del personal docent i investigador funcionari i contractat per mèrits corresponents a l’avaluació 2017 de:
    1. 1 Docència [+]
    2. 2 Gestió [+]
  9. Aprovació, si escau, de la proposta de complements retributius autonòmics del personal docent i investigador funcionari per mèrits de recerca corresponents a la segona convocatòria de 2018. [+]
  10. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, sobre la proposta de cessió d’ús de terrenys per al projecte “Smart biking” – Xarxa d’aparcaments segurs al campus de la UAB. [+]
  11. Informació sobre els contractes formalitzats per la UAB en el segon trimestre i tercer trimestre de 2018. [+]
  12. Informació sobre l’estat de les matrícules de grau i de formació continuada. [+]
  13. Torn obert de paraules.

Relació dels acords

1. Acta de la sessió del dia 22 d'octubre de 2018 

S'acorda (Acord CE 97/2018):

1.Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 22 d'octubre de 2018.



3. Seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de l’exercici 2018.
 
Exposició de motius
 
Vist l’acord PLE 13/2018 pres pel Ple del Consell Social reunit el 23 de maig, en virtut del qual s’aprova el pressupost de la UAB per a l’exercici 2018.
 
Atesa la situació econòmica que afecta a tot el país i també a les universitats i que, en el marc de la normativa estatal i autonòmica d’aplicació, és del tot imprescindible l’assoliment de l’equilibri del pressupost per a l’exercici 2018.
 
Vist l’informe sobre el seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de l’exercici 2018 presentat per la Gerència (document 1).
 
Vist l’article 89.d) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, en relació a les funcions econòmiques, pressupostàries i patrimonials del Consell Social.
 
Vist l’article 123.1) dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.3.g) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,
 
S'acorda (Acord CE 98/2018):
 
1)   La Comissió Econòmica es dóna per assabentada del seguiment de l’execució del pressupost de la UAB a 31 d’octubre de 2018.

2)   Presentar al Ple del Consell Social la informació sobre el seguiment del pressupost 2018 de la UAB, d’acord amb el que consta en el punt primer d’aquest acord.



4. Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost de l’any 2019 de la UAB.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 89.c de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 64.l dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 29.2.c del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist l’acord 93/2018 pres a la reunió del Consell de Govern de 7 de novembre de 2018 que estableix: PRIMER.- Aprovar la proposta de document “Criteris bàsics per a l’elaboració del pressupost de la  UAB  2019”,  que s’annexa; SEGON.- Elevar al Consell Social l’acord anterior per tal que exerceixi les seves competències; TERCER.- Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 
 
S'acorda (acord CE 99/2018):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 
1)   Aprovar el document “Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost de la UAB 2019”, d’acord amb el que consta en el document 1. 

2)   Encarregar la Gerència que elabori la proposta d’avantprojecte de pressupost de la UAB per 2019, d’acord amb els criteris un cop aprovats pel Consell Social. 

3)   Comunicar al vicerector d’Economia i campus i al gerent de la UAB el present acord.

5. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 30 d’octubre de 2018.
 
Exposició de motius
 
Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 30 d’octubre de 2018 (document 1).
 
Vist l’article 89.g de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 
 
S'acorda (Acord CE 100/2018):
 
1)   Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 30 d’octubre de 2018, d’acord amb el que consta en el document 1.

2)  Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


6.    Modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponent a l’any 2018.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 14.4 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.
 
Vist l’article 98 de la Llei Orgànica 1/2003, de 19 de febrer d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 124.1 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2.j i l’article 33 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Vist l’acord 18/2018 pres pel Ple del Consell Social de la UAB reunit el dia 23 de maig, pel qual s’aprova el pressupost del Consell Social de la UAB corresponent a l’any 2018, d’acord amb el que consta en el document 1.
 
Vista la disponibilitat pressupostària a data 1 de novembre de 2018.
 
Vista la proposta que es presenta en el document 1 corresponent a l’acord CE 101/2018.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i a proposta del  president del Consell Social 
 
S'acorda (Acord CE 101/2018):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta de modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponent a l’exercici 2018, d’acord amb el que consta en el document 1.
 

7.1. Despeses pluriennals per a la contractació del servei de neteja i desinfecció dels locals, dependències i espais exteriors de la UAB.
 
Exposició de motius
Vist el Certificat emès en data 15 d’octubre de 2018 pel vicerector d’Economia i Campus d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la contractació número 42/2018 de serveis de neteja i desinfecció dels locals, dependències  i espais exteriors de la UAB. (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2018, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 13/2018, de 23 de maig de 2018.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització del Consell de Govern de data 24 d’octubre de 2018, que estableix el següent: PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent al  contracte número 42/2018 de serveis de neteja i desinfecció dels locals, dependències  i espais exteriors de la UAB; SEGON.   Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències; TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

 Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions 
 
S'acorda (acord CE 102/2018):
 
1)   Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponents al contracte número 42/2018 de serveis de neteja i desinfecció dels locals, dependències  i espais exteriors de la UAB i l’existència de crèdit suficient per atendre-la, d’acord amb el que consta en el document 1. 

2)   Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

3)   Comunicar aquest acord a la cap de la Unitat de Contractació de la UAB.


 

7.2. Despeses pluriennals per a la contractació del servei de manteniment d’instal·lacions de protecció contra incendis, instal·lacions de detecció de gas i instal·lacions de dutxes i rentaulls d’emergències de la Universitat Autònoma de Barcelona.
 
Exposició de motius

Vist el Certificat emès en data 11 d’octubre de 2018 pel vicerector d’Economia i Campus   d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la contractació número 47/2018 serveis de manteniment d’instal·lacions de protecció contra incendis, instal·lacions de detecció de gas i instal·lacions de dutxes i rentaulls d’emergències de la Universitat Autònoma de Barcelona. (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2018, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 13/2018, de 23 de maig de 2018.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 24 d’octubre de 2018, que estableix el següent: PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent al  contracte número número 47/2018 de serveis manteniment d’instal·lacions de protecció contra incendis, instal·lacions de detecció de gas i instal·lacions de dutxes i rentaulls d’emergències de la Universitat Autònoma de Barcelona; SEGON.   Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències; TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions 
 
S'acorda (acord CE 103/2018):
 
1)  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponents al contracte número 47/2018 de serveis de manteniment d’instal·lacions de protecció contra incendis, instal·lacions de detecció de gas i instal·lacions de dutxes i rentaulls d’emergències de la Universitat Autònoma de Barcelona i l’existència de crèdit suficient per atendre-la, d’acord amb el que consta en el document 1. 
 
2)  Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.
 
3)  Comunicar aquest acord a la cap de la Unitat de Contractació de la UAB.

8.1. Complements retributius autonòmics per mèrits de docència corresponents a l’avaluació 2017 del personal docent i investigador funcionari i contractat.
 
Exposició de motius
 
Vistos els articles 72 i 90.b) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 64.m dels Estatuts de la UAB, que estableix que és competència del Consell de Govern proposar al Consell Social l’assignació individual de retribucions addicionals al personal acadèmic per a activitats docents, investigadores i de gestió.
 
Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB, que estableix que li correspon a la Comissió Econòmica, acordar les retribucions addicionals per mèrits docents, de recerca i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat dins dels límits que fixi el Govern de la Generalitat i a proposta del Consell de Govern de la Universitat.
 
Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.
 
Atès que al llarg de l'any 2018 les àrees i oficines encarregades de la tramitació dels complements retributius autonòmics han desenvolupat els processos establerts pel que fa als complements referents als mèrits de docència. Així mateix, les propostes elaborades atenent els criteris establerts van ser analitzades i aprovades per les comissions del Consell de Govern amb competències en aquesta matèria, i van ser trameses a AQU Catalunya per a la seva certificació.
 
Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.
 
Atesa la certificació emesa per AQU Catalunya pel que fa a l’assignació de retribucions addicionals per mèrits de docència, corresponent a l’avaluació de l’any 2016.
 
D’acord amb la Resolució EMC/2976/2017, de 27 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i la certificació de la valoració dels mèrits individuals docents i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques catalanes, meritats fins al 31 de desembre de 2017, per a l'assignació de les retribucions addicionals.

Vist l’acord 106/2018 pres a la reunió del Consell de Govern de 7 de novembre de 2018 que estableix: PRIMER.- Assumir la proposta tramesa per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius addicionals autonòmics per mèrits de docència i de gestió per al professorat funcionari i contractat de la UAB que han obtingut avaluació positiva, en els termes que es recullen en l’annex; SEGON.- Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixen les seves competències;TERCER.- Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic i de Nòmines, per tal que portin a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu; QUART.- Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic que faci el seguiment de l'acompliment d'aquest acord.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 
 
S'acorda (Acord CE 104/2018):
 
1)  Aprovar la proposta tramesa per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius autonòmics per mèrits de docència per al professorat funcionari i contractat de la UAB que han obtingut avaluació positiva en l’avaluació 2017, d’acord amb el que consta en el document 1.

2)  Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

3)  Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic i el gerent que facin el seguiment de l'acompliment d'aquest acord.


8.2. Complements retributius autonòmics per mèrits de gestió corresponents a l’avaluació 2017 del personal docent i investigador funcionari i contractat.
 
Exposició de motius
 
Vistos els articles 72 i 90.b) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 64.m dels Estatuts de la UAB, que estableix que és competència del Consell de Govern proposar al Consell Social l’assignació individual de retribucions addicionals al personal acadèmic per a activitats docents, investigadores i de gestió.
 
Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB, que estableix que li correspon a la Comissió Econòmica, acordar les retribucions addicionals per mèrits docents, de recerca i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat dins dels límits que fixi el Govern de la Generalitat i a proposta del Consell de Govern de la Universitat.
 
Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.
 
Atès que al llarg de l'any 2018 les àrees i oficines encarregades de la tramitació dels complements retributius autonòmics han desenvolupat els processos establerts pel que fa als complements referents als mèrits de docència. Així mateix, les propostes elaborades atenent els criteris establerts van ser analitzades i aprovades per les comissions del Consell de Govern amb competències en aquesta matèria, i van ser trameses a AQU Catalunya per a la seva certificació.
 
Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.
 
Atesa la certificació emesa per AQU Catalunya pel que fa a l’assignació de retribucions addicionals per mèrits de gestió, corresponent a l’avaluació de l’any 2016.
 
D’acord amb la Resolució EMC/2976/2017, de 27 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i la certificació de la valoració dels mèrits individuals docents i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques catalanes, meritats fins al 31 de desembre de 2017, per a l'assignació de les retribucions addicionals.
Vist l’acord 106/2018 pres a la reunió del Consell de Govern de 7 de novembre de 2018 que estableix: PRIMER.- Assumir la proposta tramesa per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius addicionals autonòmics per mèrits de docència i de gestió per al professorat funcionari i contractat de la UAB que han obtingut avaluació positiva, en els termes que es recullen en l’annex; SEGON.- Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixen les seves competències;TERCER.- Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic i de Nòmines, per tal que portin a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu; QUART.- Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic que faci el seguiment de l'acompliment d'aquest acord.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 
 
S'acorda (Acord CE 105/2018):
 
1)    Aprovar la proposta tramesa per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius autonòmics per mèrits de gestió per al professorat funcionari i contractat de la UAB que han obtingut avaluació positiva en l’avaluació 2017, d’acord amb el que consta en el document 1.
 
2)    Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
 
3)    Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic i el gerent que facin el seguiment de l'acompliment d'aquest acord.

9.  Complements retributius autonòmics del personal docent i investigador funcionari per mèrits de recerca corresponents a la segona convocatòria de 2018.
 
Exposició de motius
 
Vist els articles 72 i 90 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 64. m dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.3.d del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Vista la Resolució EMC/2977/2017, de 27 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d'avaluació de l'activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2017.
 
Vist el Decret 405/2006, de 24 d'octubre, pel qual s'estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, que en el seu article 7 estableix que un cop certificada l'avaluació per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d'assignació al Consell Social.
 
Atès que l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) és competent per a l'avaluació dels mèrits de recerca del professorat universitari, a través de les seves comissions avaluadores de la Comissió d'Avaluació de la Recerca, i que també s’encarrega de notificar el resultat de l’avaluació a les persones interessades d’acord amb el procediment establert i comunica a cada universitat les avaluacions favorables obtingudes pel professorat respectiu, per tal que el Consell de Govern pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.
 
Ateses les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del professorat de la UAB (document 1).
 
Vist l’acord 107/2018 pres pel Consell de Govern de 7 de novembre de 2018, en virtut del qual s’acorda: PRIMER.- Assumir la proposta tramesa per AQU Catalunya de complements retributius autonòmics per mèrits de recerca per al professorat funcionari de la UAB que han obtingut avaluació positiva (trams de recerca, 2a. convocatòria AQU AAI 2018) en els termes que es recullen en els annexos; SEGON.- Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixen les seves competències; TERCER.- Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic i de Nòmines, per tal que portin a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu; QUART.- Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic que faci el seguiment de l'acompliment d'aquest acord.
 
Atès que amb posterioritat a la reunió del Consell de Govern de la UAB realitzada el 7 de novembre, AQU Catalunya tramet a la UAB una nova proposta de resolució de trams de recerca autonòmics per al professorat funcionari, com a conseqüència de la rectificació per part d’AQU Catalunya en l’expedient amb NIF 77779375E, d’acord amb la sentencia del Tribunal Superior de Justícia i posterior valoració de la CNEAI, amb reconeixement des de l’1 de gener de 2016.
 
Vist que la cap de la Oficina de Coordinació Institucional considera que,  al venir determinada la rectificació per part d’AQU Catalunya per una sentència del Tribunal Superior, aquesta ha de ser assumida pels òrgans corresponents de la UAB i no correspon tramitar la rectificació en una reunió del Consell de Govern, essent suficeint l’acord corresponent del Consell Social.
                         
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 
 
S'acorda  (Acord CE 106/2018):
 
1)   Aprovar els complements retributius autonòmics per mèrits de recerca corresponents a l’avaluació del 2018 d’AQU Catalunya, del personal docent i investigador funcionari de la UAB que han obtingut avaluació positiva (trams de recerca, 2a. convocatòria AQU AAI 2018), d’acord amb el que consta al document 1.

2)   Comunicar el present acord a l'Àrea de Personal Acadèmic i de Nòmines, per tal que portin a termes les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

3)   Encarregar el vicerector de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d'aquest acord.


[1110.Cessió d’ús de terrenys per al projecte “Smart biking” – Xarxa      d’aparcaments segurs al campus de la UAB.
 
Exposició de motius

Atès que VADECITY SL ha dissenyat un projecte denominat ‘SMART BIKING’ consistent en la implantació d’un model de mobilitat urbana mitjançant l’ús de la bicicleta com a mitjà de transport en l’entorn urbà, la qual cosa implica el desplegament de dispositius d’aparcaments segurs per a bicicletes situats estratègicament a la ciutat, connectats en xarxa i operant a través d’una plataforma tecnològica intel·ligent que facilita l’ús de la xarxa d’aparcaments segurs per part dels usuaris i els hi ofereix altres serveis de caràcter accessori i complementari.

Atès que en el marc del programa Horizon 2020 el Projecte SMART BIKING ha obtingut una subvenció per a implementar 500 places d’aparcament segur connectades en xarxa.

Atès que la UAB, a través del seu Pla de Mobilitat, i més concretament del seu Projecte BiciUAB, treballa activament per al foment de la bicicleta com a mitjà de transport quotidià per a la comunitat universitària, sent la provisió d’aparcaments segurs per bicicletes un dels objectius principals.

Atès que la UAB i VADECITY, S.L. estan interessades en cooperar i participar en aquest projecte, amb la finalitat de promoure la mobilitat sostenible de l´ús entre els usuaris del sistema universitari en conjunt, per a la qual cosa tenen interès en instal·lar places d’aparcament segur de bicicletes, connectades en xarxa, als diferents campus de la UAB. (Document 1)

Vista la voluntat de la Universitat Autònoma de Barcelona d’autoritzar l’ús d’espais de superfície total aproximada de 500 m2 a VADECITY, S.L.  per ubicar aparcaments de bicicletes: 
  
 
Campus Núm. Places Núm. Emplaçaments Núm. De places /emplaçament
Bellaterra 116 29 4
Sabadell 10 1 10

La ubicació dels espais d’aparcament es pot veure document 2.

Vist allò que disposa l’article 93 i 137.4 de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les Administracions Públiques.
 
Vist l’article 29 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya.
 
Vistos els articles 72 a 81 del decret 323/1983, de 14 de juliol, del reglament del patrimoni de Catalunya.

Vist l’article 89.k) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vistos els articles 207.2 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
 
Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Vist l’acord 102/2018 pres a la reunió del Consell de Govern de 7 de novembre de 2018 que estableix: Primer.- Autoritzar la cessió d’ús d’espais a VADECITY, S.L. amb CIF núm. B 66278631, segons el que disposa la legislació vigent en matèria de patrimoni, d’acord amb les condicions següents:
 
-     Objecte: Cessió d’ús dels següents espais de superfície total aproximada de 500 m2 per ubicar aparcament de bicicletes:
 
 Campus Núm. Places Núm. Emplaçaments Núm. De places /emplaçament
Bellaterra 116 29 4
Sabadell 10 1 10
 
La ubicació dels espais d’aparcament es pot veure a l’Annex 1 del document 2.
 
-     Cànon: La cessió d’ús és gratuïta però la cessionària assumeix el cost d’instal·lació i manteniment dels aparcaments.  
 
-     Termini de duració: 4 anys.
 
-     Destinació: Ubicar aproximadament 126 places d’aparcament segur connectades en xarxa.
 
Segon.- Autoritzar la rectora, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquests acords; Tercer.- Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències; Quart.- Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment d’aquests acords; Cinquè.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 
 
S'acorda (acord CE 107/2018):
 
Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:
 
1)  Autoritzar la cessió d’ús d’espais a VADECITY, S.L. amb CIF núm. B 66278631, segons el que disposa la legislació vigent en matèria de patrimoni, d’acord amb les condicions següents:
 
a)   Objecte: Cessió d’ús dels següents espais de superfície total aproximada de 500 m2 per ubicar aparcament de bicicletes:
 
 Campus
Núm. Places
Núm. Emplaçaments
Núm. De places /emplaçament
Bellaterra
116
29
4
Sabadell
10
1
10
 
La ubicació dels espais d’aparcament es pot veure a l’Annex 1 del document 2.
 
b)   Cànon: La cessió d’ús és gratuïta però la cessionària assumeix el cost d’instal·lació i manteniment dels aparcaments.  
 
c)   Termini de duració: 4 anys.
 
d)   Destinació: Ubicar aproximadament 126 places d’aparcament segur connectades en xarxa.
 
2)  Autoritzar la rectora, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.
 
3)  Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment d’aquest acord.
 
4)  Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu..



11. Contractes formalitzats en el segon i tercer trimestre de l’exercici 2018.
 
Exposició de motius
 
Vist l’article 89. l) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.
 
Vist l’article 184 dels Estatuts de la UAB.
 
Vist l’article 28.3. j) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.
 
Atesa la relació de contractes formalitzats en el segon i tecer trimestre de l’exercici 2018, la qual ha estat facilitada per la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB (document 1).
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 
 
S'acorda (Acord CE 108/2018):
 
La Comissió Econòmica del Consell Social es dóna per assabentada de la relació de contractes formalitzats per la UAB en el segon i tercer trimestre de l’exercici 2018.


12.  Estat de les matrícules de grau i formació continuada.
 
Exposició de motius
 
Atès que en la Comissió Econòmica de 18 de juny de 2018 es va proposar informar en una propera reunió sobre el detall de les matrícules de grau i de formació continuada.
 
Atès l’informe presentat per la Vicegerència d’Ordenació Acadèmica.
 
Vist l’article 28.4.d) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 109/2018):
 
La Comissió Econòmica del Consell Social es dóna per assabentada de l’estat de les matrícules de grau i de formació continuada.


[