Iniciació a la interpretació teatral en anglès

Aquest curs semestral consisteix en una introducció a la interpretació teatral d’una manera fàcil i divertida. L'alumnat experimentarà l’enormitat de possibles vies d’interpretació que l’esperen a partir del cos i la veu.

Com a tret distintiu, tant les classes com el treball d'interpretació, els textos i altres materials emprats en aquest curs es desenvoluparan en llengua anglesa. És una oportunitat única per als alumnes que vulguin millorar la seva pronúncia, llenguatge i memòria en aquest idioma. Per a fer-ho, es requereix, com a mínim, el nivell d’anglès B1.

Les classes seran guiades pel professor Harris Gordon, actor i director professional nascut al Canadà, que guiarà l’alumnat en tot moment i l’ajudarà a desenvolupar les habilitats expressives.

Informació curs 2019/2020
Direcció: Harris Gordon.
Dates: del 26 de febrer al 6 de maig de 2020.
Horari: el dimecres de 16.30 h a 18.30 h
Preu: comunitat de la UAB, 90 €; altres, 120 €.
Coorganitzat amb la Unitat de Dinamització Comunitària de la UAB.

Activitat amb reconeixement acadèmic (1 crèdit ECTS).

Inscripcions online a partir del 27 de gener (places limitades i assignades per ordre d'inscripció).

Informació per a totes les inscripcions

Atenció novetat! Les persones membres dels nostres cursos i tallers artístics us podeu inscriure sense cost a l’activitat Viu la Cultura, reconeguda amb 2 crèdits ECTS, si s’acredita l’assistència a 16 esdeveniments culturals programats a la Sala Teatre i a la Sala Cinema de la UAB durant el curs 2019/2020.