Iniciació a la interpretació teatral en anglès

Aquest curs semestral consisteix en una introducció a la interpretació teatral d’una manera fàcil i divertida. L'alumnat experimentarà l’enormitat de possibles vies d’interpretació que l’esperen a partir del cos i la veu.

Com a tret distintiu, tant les classes com el treball d'interpretació, els textos i altres materials emprats en aquest curs es desenvoluparan en llengua anglesa. És una oportunitat única per als alumnes que vulguin millorar la seva pronúncia, llenguatge i memòria en aquest idioma. Per a fer-ho, es requereix, com a mínim, el nivell d’anglès B1.

Les classes seran guiades pel professor Harris Gordon, actor i director professional nascut al Canadà, que guiarà l’alumnat en tot moment i l’ajudarà a desenvolupar les habilitats expressives.

Informació:

Direcció: Harris Gordon.
Dates: del 6 de març al 22 de maig de 2019.
Horari: el dimecres de 16.00 h a 18.00 h.
Preu: comunitat de la UAB, 60 €; altres, 90 €.
Coorganitzat amb la Unitat de Dinamització Comunitària de la UAB.

Activitat amb reconeixement acadèmic (1 crèdit ECTS).

Inscripcions online del 30 de gener al 25 de febrer de 2019.

Inscripcions tancades

Atenció novetat! Les persones membres dels nostres cursos i tallers artístics us podeu inscriure sense cost a l’activitat Viu la Cultura, reconeguda amb 2 crèdits ECTS, si s’acredita l’assistència a 16 esdeveniments culturals programats a la Sala Teatre i a la Sala Cinema de la UAB durant el curs 2018/2019.