Cultura en Viu

Iniciació a la interpretació teatral en anglès

Curs 2021/2022: TALLER EN FORMAT TELEPRESENCIAL

Aquest curs semestral consisteix en una introducció a la interpretació teatral d’una manera fàcil i divertida. L'alumnat experimentarà l’enormitat de possibles vies d’interpretació que l’esperen a partir del cos i la veu.

Com a tret distintiu, tant les classes com el treball d'interpretació, els textos i altres materials emprats en aquest curs es desenvoluparan en llengua anglesa. És una oportunitat única per als alumnes que vulguin millorar la seva pronúncia, llenguatge i memòria en aquest idioma. Per a fer-ho, es requereix, com a mínim, el nivell d’anglès B1.

Les classes seran guiades pel professor Harris Gordon, actor i director professional nascut al Canadà, que guiarà l’alumnat en tot moment i l’ajudarà a desenvolupar les habilitats expressives.

Informació curs 2021/2022

Direcció: Harris Gordon.
Dates: del 13 d'octubre al 22 de desembre de 2021.
Horari: el dimecres de 16.00 h a 18.00 h
Preu: comunitat de la UAB, 120 €; altres, 170 €.
Coorganitzat amb la Unitat de Dinamització Comunitària de la UAB.

Reconeixement acadèmic (1 crèdit ECTS).

Inscripció online a partir del 21 de setembre de 2021 (places limitades i assignades per ordre d'inscripció).

Informació per a totes les inscripcions