Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Direcció de Tecnologies de la Informació i la Comunicació

Ordinadors recomanats i gestionats

Els estàndards d'equipaments es van actualitzant periòdicament d'acord amb l'evolució tecnològica del maquinari i les noves directrius i objectius estratègics establerts per la UAB.

Aquests estàndards permeten:

  • Orientar a les persones usuàries a l'hora de triar eines informàtiques. 
  • Racionalitzar i focalitzar els recursos que la UAB dedica a les TIC.
  • Definir la plataforma de funcionament dels serveis i aplicacions de la UAB. 
  • Engegar serveis que facilitin la instal·lació, l'actualització i el manteniment dels sistemes operatius i programaris.

Els ordinadors recomanats que funcionen amb Windows estan gestionats amb un sistema que permet prevenir i solucionar incidències i mals funcionaments i també mantenir l’ordinador amb les mesures de seguretat sense cap intervenció per part de la persona que l’utilitza.

Podeu consultar el manual d'ús dels ordinadors del personal permanent de la UAB

Teniu més informació d’aquest sistema a l’article “Les novetats i els avantatges de tenir un ‘equip gestionat’ a la UAB”.

Per rebre el suport de la Direcció de TIC a través del CAS o els SIDs per solucionar incidències dels ordinadors és imprescindible que sigui un ordinador gestionat. Si el vostre ordinador recomanat encara no està re-instal·lat podeu demanar hora per a la re-instal·lació

 

Dins de

Informació complementària

Equips informàtics recomanats