Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Direcció de Tecnologies de la Informació i la Comunicació

Assistència remota

Quan truqueu al CAS, si és necessari aquest procediment permetrà que l'agent vegi la pantalla del vostre ordinador, i pugui treballar-hi de manera remota mentre duri la sessió. Un cop finalitzada, no deixarà cap accés al vostre equip, de manera que no serà possible tornar a establir una connexió excepte si se us proporciona un nou codi de sessió.

El suport remot basat en ISL no instal·la res al vostre ordinador i utilitza tècniques segures per preservar la privacitat i seguretat del vostre equip.

Segons el sistema operatiu i el navegador utilitzats, podeu trobar al vostre escriptori un arxiu anomenat ISL Light Desk. Aquest arxiu no representa cap tipus d'amenaça a la privacitat ni seguretat del vostre equip, i podeu eliminar-lo sense problema un cop acabada la sessió de suport remot.

Per tal de poder resoldre la incidència motiu de la trucada, l'operador del CAS accedirà remotament al vostre ordinador i en concret al que hi ha a la pantalla. Per tant, es recomana tancar les finestres que continguin dades personals, el correu electrònic o altres informacions sensibles, i que no siguin estrictament necessàries per a resoldre la incidència.

El fet de fer clic al botó "Accepto l'accés" significa que heu llegit aquestes recomanacions, les heu aplicat d'acord al vostre criteri i doneu el consentiment a l'accés remot al vostre ordinador i la seva informació per part de l'operador del CAS.

Indiqueu aquí el codi que us han facilitat des del CAS

Per qualsevol dubte respecte al sistema de suport remot, us recomanem que ens envieu un correu electrònic a cas@uab.cat i us resoldrem els vostres dubtes.