Sala de premsa Premsa i mitjans

Presenten la marca "Cerdanyola ciutat del coneixement"

La UAB participa a la presentació de la marca

Cerdanyola del Vallès va presentar la nova estratègia de marca "Cerdanyola ciutat del coneixement" en un acte on van participar el rector Javier Lafuente i la vicerectora i directora del PRUAB Rosa Maria Sebastián. Lafuente va reafirmar la importància d'estrènyer el vincle entre la universitat i la ciutat.

07/05/2021

El rector de la UAB, Javier Lafuente, i la vicerectora d'Innovació i de Projectes Estratègics i directora del Parc de Recerca UAB, Rosa Maria Sebastián, van participar a la presentació de la marca "Cerdanyola ciutat del coneixement", que va organitzar l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès el 6 de maig passat. L'acte va consistir en un diàleg en què van participar també l'alcalde cerdanyolenc, Carlos Cordón; la directora del Sincrotró ALBA, Caterina Biscari; el director del Parc Tecnològic del Vallès, Antoni Lluch; i el representant de Cerdanyola Empresarial, Jaume Maranges.

El projecte va ser presentat pel regidor de Ciutat del Coneixement de l'ajuntament, David González. Amb aquesta estratègia de marca de ciutat, Cerdanyola del Vallès vol consolidar-se com una localitat disposada a ser una eina eficaç de transferència de coneixement, atès que compta en el seu terme municipal amb la primera gran concentració d'instal·lacions de recerca de gran envergadura i empreses del coneixement del sud d'Europa. I, en aquest entorn, la UAB i el Parc de Recerca UAB juguen un paper capdavanter.

Segons el rector Lafuente, la UAB vol "ser un motor de l'economia a nivell territorial" ara que ens trobem "en un moment de canvi en què l'economia ha de basar-se en les nostres capacitats" com a generadors de coneixement. Per la seva banda, la vicerectora Rosa Maria Sebastián va afirmar que "el coneixement que hi ha a la universitat ha d'arribar a les empreses" i que la UAB ha de posar èmfasi en "generar emprenedors i acompanyar-los" en el desenvolupament dels seus projectes.

Aquesta notícia s'emmarca dins dels següents ODS

  • Ciutats i comunitats sostenibles