Matins de Lletres

La Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB i el Programa Argó de l’ICE organitzen el Matins de Lletres. Aquesta activitat consisteix en assistir a algunes de les classes dels Graus de la Facultat dels dies 8, 9 i 10 de maig de 2019 a les aules de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB

27/03/2019

Vols viure la universitat per dins? Vols venir a veure com és una classe a la universitat? Tens ganes de conèixer com treballem? Tens curiositat per assistir a algunes de les classes de la nostra Facultat (Antropologia, Estudis Clàssics, Filosofia, Filologia Anglesa, Filologia Catalana, Filologia Espanyola, Filologia Francesa, Geografia, Història, Musicologia)? Si estàs estudiant el Batxillerat d'Humanitats i Ciències Socials t’animem a venir a la UAB!

Els centres educatius interessats podeu escollir entre els dies 8, 9 i 10 de maig. El professor o professora responsable del centre ha d’inscriure a cada assignatura el nombre d'estudiants interessats. Cada estudiant pot assistir a 4 assignatures com a màxim. No és obligatori fer totes les franges horàries. El nombre màxim d’estudiants per cada assignatura és de 10.

Web de la jornada