Les tècniques i instal·lacions dels Serveis Cientificocotècnics, més accessibles

Les tècniques i instal·lacions dels Serveis Cientificotècnics, més accessibles

Els Serveis Cientificotècnics han renovat la seva pàgina web i hi han incorporat un cercador amb les tècniques i serveis que ofereixen a tots els grups de recerca de la Universitat i a entitats i institucions externes.

27/11/2019

Donar suport científic i tecnològic a la investigació i als projectes d'innovació de la Universitat és la funció principal dels Serveis Cientificotècnics. Amb aquest objectiu, han renovat el seu web i hi han implementat un cercador per fer més accessibles els seus equipaments i tècniques especialitzades.

El web i el cercador, que s’han desenvolupat multilingües, faciliten al personal investigador i a les entitats externes trobar de manera àgil quin és el servei que fa cada tècnica i la seva informació de contacte.

La UAB compta amb 13 Serveis Cientificotècnics i 45 Laboratoris de Prestació de Serveis, que poden oferir suport a diferents àmbits i sectors: biotecnologia i biomedicina; ciència dels aliments, sanitat i producció animal; ciències mediambientals i sostenibilitat; tecnologies i ciències experimentals; i ciències socials i humanitats. Estan dotats de personal altament qualificat i en permanent formació per facilitar assessorament i suport tècnic a mida.

Tota la informació es pot consultar també al catàleg dels Serveis de suport a la recerca.