Inscripcions obertes per les Jornades de Portes Obertes UAB 2019

Vine a conéixer la UAB!

La Universitat Autònoma de Barcelona obre les portes als futurs estudiants els dies 5, 6 i 7 de febrer de 2019. Les Jornades de Portes Obertes són la millor oportunitat per conèixer tots els detalls del grau que estàs pensant en estudiar a la UAB. Apuntar-te és molt fàcil: només cal que t’inscriguis en aquest formulari.

09/11/2018

La millor manera per conèixer de primera mà els graus, el professorat i el campus de la UAB.

Més de 200 xerrades al campus fetes pels professors i professores que tindràs a classe el dia de demà. A més, pots conèixer l’oferta de nous graus i visitar el campus, els espais verds i tots els serveis i instal·lacions.

Durant les Jornades de Portes Obertes, els professors de secundària, batxillerat i CFGS poden assistir a una xerrada per informar-se de totes les novetats de l'oferta de grau UAB 2019/2020.

Trobaràs la programació completa de les més de 200 xerrades els dies 5,6 i 7 de febrer en aquest link.

La informació necessària sobre com arribar al campus o moure't pel seu interior la podeu consultar a l’apartat de mobilitat i transports del web de la UAB o a l'aplicació App&Town.

Hi ha moltes més maneres de conèixer la UAB: les trobaràs totes en el web de Visita la UAB.

Inscripció oberta fins al 25 de gener!