Homenatge als 40 anys de l'agència de publicitat MMLB

13/04/2011
L'any 1971, quatre dels grans publicistes del moment, Marçal Moliné, Miguel Montfort, Joaquin Lorente i Eddy Brosten, van fundar l'agència de publicitat MMLB. MMLB va revolucionar el concepte d'agència que es tenia fins aquell moment, i és considerada l'avantguarda d'una nova gestió de la creativitat publicirtària. Aquesta agència també va ser coneguda pel seu manifest dirigit als anunciants, publicistes i mitjans del país; un manifest que era tota una declaració de principis. El punt número 1, per exemple, reivindicava que "l'activitat publicitària d'agència és un exercici professional i no un negoci de compravenda de mitjans".
En el context del XIV Cicle de conferències de Publicitat que es celebren del 12 al 15 d'abril a la Facultat de Comunicació, es durà a terme aquest homenatge en el qual hi col·laborarà Marçal Moliner, creatiu, escriptor, consultor i un dels fundadors de MMLB.
Aquest acte a més, coincideix amb el 40 aniversari de la fundació de la Facultat de Ciències de la Comunicació, facultat pionera d'aquests estudis a Catalunya. Així, en l'acte també hi participaran una representació d'antics alumnes de Publicitat i Relacions Públiques que han passat durant aquests anys per la facultat.
Més informació:
Facultat de Ciències de la Comunicació