Experts analitzen com gestionar una emergència al sector turístic

08/03/2012
Successos com l'enfonsament del creuer, el mes de gener passat, així com la seva difusió als mitjans de comunicació, tenen un important impacte en el sector turístic. Aquests esdeveniments són especialment significatius perquè afecten una àrea vital de l'economia en moments de crisi com l'actual.
La jornada tècnica "Turisme, gestió de crisi i emergències" vol posar a disposició del sector l'experiència i el coneixement de diferents experts sobre com gestionar els episodis de crisi. Al llarg de tres sessions, s'analitzarà la resposta a les situacions crítiques, tot parant atenció als errors que es cometen més habitualment; es parlarà de com optimitzar les mesures de seguretat; i es discutirà com afrontar la comunicació en aquest tipus d'emergències.
Els ponents que intervindran seran experts de la Unitat de Trauma, Crisis i Conflictes de Barcelona (UTCCB), de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB (EUTDH) i de les facultats de Psicologia i de Ciències de la Comunicació de la UAB, així com la directora de l'Hotel H10 Mediterranean Village de Salou, Rosa Maria Figueras, i el capità de la Marina i professor de la UPC Agustí Martin.
La jornada és gratuïta i oberta a totes les persones relacionades o interessades en el sector turístic. Està organitzada per la Facultat de Psicologia de la UAB, l'EUTDH, l'UTCCB i Hoteles Catalonia.
Més informació:
Turisme, gestió de crisi i emergències