Estudien com avalua el professorat l'aprenentatge dels alumnes

13/04/2012
El grup està format per investigadors de les universitats Autònoma de Barcelona i Autónoma de Madrid. El treball se centra en les pautes d'avaluació i en com aquestes influeixen en l'aprenentatge dels alumnes. Està dirigit a professors d'educació reglada de totes les etapes educatives, modalitats i tipus de centre. L'objectiu és explorar com avaluen els professors a les diferents comunitats autònomes i quines de les estratègies que utilitzen resulten més útils i fiables.
La participació consisteix en emplenar una enquesta a través d'internet. El temps aproximat de resposta és de 15 minuts. Un terç de les preguntes són opcionals i obertes, per permetre exposar reflexions sobre les pautes d'avaluació. El tractament de les dades és completament confidencial. A més, no es sol·licita cap tipus d'identificació personal i només es pot indicar, de manera opcional, el centre i el correu electrònic (exclusivament per rebre els resultats finals de la recerca).
Els centres de primària, secundària i departaments universitaris amb un major nombre de professors participants podran també rebre un seminari de formació i assessoria sobre avaluació educativa que englobarà els resultats de la recerca i informació sobre les diferents pautes d'avaluació.
Més informació:
Concepcions i mètodes d'avaluació educativa dels docents