Analitzen com l'esport contribueix a la imatge d'una ciutat

01/10/2013
La relació entre l'esport i els mitjans de comunicació ha convertit els esdeveniments esportius, com els Jocs Olímpics o els que acompanyen als grans clubs i organitzacions esportives, en espectacles de massa que projecten a una audiència global no només les gestes dels atletes a l'estadi, sinó els espais que els acullen, i la cultura de l'esport en general. Reconeguts experts en comunicació, esport i territori i representants de clubs esportius tractaran el tema al simposi internacional "Sport, Space and City: Barcelona, Paris, Los Angeles", que tindrà lloc a la sala de graus de la Facultat de Ciències de la Comunicació.
La ponència inaugural anirà a càrrec de Miquel de Moragas, catedràtic de comunicació i fundador del CEO-UAB, a les 9,45 h del dia 17. El seguirà el degà de la Facultat de Ciències de la Comunicació, Josep Maria Català, que parlarà, a les 10,30 h, de la construcció audiovisual dels espais esportius. Altres ponències tractaran sobre la imatge de Barcelona a través de l'esport, les representacions del Coliseum de Los Ángeles, el paper de la televisió i els nous mitjans, etc. El dia 18, a les 13 h, oferirà l'última xerrada del simposi el vicepresident del F.C. Barcelona Carles Vilarrubí.
A més del CEO-UAB, participen a l'organització del simposi la Facultat de Ciències de la Comunicació, el Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, la Université Sorbonne Nouvelle-Paris 3 i la Southern California University.
Més informació:
Centre d'Estudis Olímpics (CEO-UAB)
Space and City: Barcelona, Paris, Los Angeles