Beques, ajuts, duració i modificació de l'estada

· Programa Erasmus+: El SEPIE (Agència ERASMUS) donarà una beca, que variarà el seu import depenent del lloc de destinació. S'han dividit els països en 3 grups:

- Grup 1: Països amb cost de vida alt..........300 euros/mes
    - Grup 2: Països amb cost de vida mig........250 euros/mes
    - Grup 3: Països amb cost de vida baix.......200 euros/mes

· UAB Exchange Programme (Programa Propi)
En funció del Pressupost de la UAB es repartiran les beques disponibles entre els estudiants que són acceptats a aquest programa (de 1200 euros/any i 750 euros/semestre) Aquestes beques s'atorgaran seguint els mateixos criteris seguits durant el procés de selecció fins a cobrir els fons disponibles.

· SICUE
Els estudiants no percebran cap tipus d'ajut.

· Beca Règim General
Els estudiants que fan una estada Erasmus+ i que l'any anterior hagin tingut la beca de règim general tindràn un ajut suplementari de 100 euros/mes (fins a cinc mesos, com a màxim)

Un estudiant podrà realitzar 12 mesos d'estada, combinant els diversos programes d'intercanvi, per cada cicle d'estudis (grau, màster, doctorat)

· Perllongament i reducció de l'estada
    -Perllongament: Els estudiants que marxen el 1r semestre poden perllongar l'estada, però sense beca.
    - Reducció: Els alumnes que fan una estada anual podran sol·licitar reduir l'estada a un semestre.

· Retorn per causa de força major
Si l'estudiant no ha cobert el temps mínim de l'estada (3 mesos) no haurà de retornar l'import sempre que ho justifiqui adequadament (certificat mèdic).

· Altres ajuts i beques

- Cercador de beques i ajuts de la UAB

- Treball Campus UAB

- Ajut MOBINT Agència AGAUR (Generalitat Catalunya)