Curs 2023-2024
Accés per canvi d'estudis
ACCÉS PER CANVI D’ESTUDIS CURS 2023/24
(Titulacions espanyoles parcials)
Oferta de places:
- Grau en Veterinària: 6 places → Publicació de la Resolució 16/06/2023
- Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments: 6 places → Publicació de la Resolució 16/06/2023 per haver 5 vacants s'obre un NOU TERMINI, informació més abaix.
- Sol·licitud: del 24 de febrer al 31 de març de 2023
- Data màxima presentar documentació reclamada: 14 d'abril de 2023
- Publicació de la resolució d’admissió: 16 de juny de 2023
- Matriculació: del dia 4 al dia 7 de setembre de 2023
- Publicació (si escau) de les places vacants: el 3 de juliol de 2023
- Publicació (si escau) d’una segona convocatòria: l’3 de juliol de 2023
ATENCIÓ: NOU TERMINI - Estudis de Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments:
→ Publicació de la Resolució 26/07/2023
- Número de places ofertes vacants: 5
- Presentació sol·licituds: del dia 3 al 10 de juliol de 2023
- Publicació de la resolució d’admissió: 26 de juliol de 2023
Com puc presentar la sol·licitud?
A través de la nostra web sia.uab.cat, apartats 'Sol·licitud Canvi d'Estudis'
En cas de tenir alguna incidència es podria presentar de forma presencial sol·licitant cita prèvia o per correu postal certificat:
- Universitat Autònoma de Barcelona
Facultat de Veterinària
Gestió Acadèmica
Travessera dels Turons s/n
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès). Barcelona
En cap cas s’acceptaran sol·licituds que arribin per correu electrònic.
Requisits per accedir:
- Que se’t reconeguin mínim 30 crèdits al Grau que sol·licitis accedir (consulta les guies docents del Grau en Veterinària i del Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments per veure els continguts de les assignatures de la UAB).
- Que no es reconegui el 75% o més dels crèdits totals de la titulació de destinació.
- No tenir assignatures matriculades i no superades per 3ª vegada o més.
Documentació requerida a la Facultat de Veterinària:
- Formulari de sol·licitud degudament signat (només si es presenta de forma presencial o per correu postal)
- Original i fotocòpia (en el cas que ho presentis en format paper) del DNI, NIE o passaport.
- Nota d’accés als estudis (PAU) o el document acreditatiu corresponent. En cas d’haver accedit a la Universitat des de una CFGS cal aportar certificat de notes del Cicle on consti la nota final.
- Certificat acadèmic personal on constin les qualificacions de les assignatures, el nombre de convocatòries i el valor en crèdits.
- Format paper: guies docents/programes de les assignatures superades. Format formulari online: es poden adjuntar les guies docents per separat al formulari o bé adjuntar un document word amb tots els enllaços web a les guies docents.
- Pla d’estudis dels estudis d’origen
- Escrit de motivació
- Comprovant de pagament del preu públic 54,54€ (si es gaudeix de descompte per FN o altres gratuïtats presentar documentació acreditativa) si s'envia per correu postal. Si presentes la sol·licitud de forma presencial podràs abonar-lo a la Gestió Acadèmica amb targeta.
Si tens assignatures reconegudes a l’expedient des del que sol·licites l’accés, caldrà aportar la següent documentació extra de la Universitat on s’han cursat i superat les assignatures d’origen:
- Certificat acadèmic personal
- Resolució del reconeixement on s'especifiqui la relació d'equiparació entre les assignatures d'origen i les reconegudes (només si la relació no consta en el certificat acadèmic personal)
- Format paper: guies docents/programes de les assignatures reconegudes per la Universitat d’origen. On line a través de sia.uab.cat: es poden adjuntar les guies docents en un document Word amb tots els enllaços web a les guies docents.
- Pla d’estudis dels estudis d’origen
L’accés s’ha de demanar des d’una titulació universitària oficial espanyola iniciada i no finalitzada. En cas de tenir més d’una titulació iniciada, només es tindran en compte les assignatures superades o reconegudes que constin al certificat acadèmic de la titulació des de la que se sol·licita l’accés (sempre i quan s’aporti la documentació d’origen de les assignatures reconegudes relacionada més amunt). No obstant, si s’aconsegueix l’accés, posteriorment es podrà sol·licitar el reconeixement de les assignatures superades d’altres titulacions iniciades o finalitzades.
AVÍS: Una vegada resolta la convocatòria d’accés, les persones que no hagin estat admeses podran passar per la gestió acadèmica a recollir la documentació original que han presentat. La custòdia d’aquesta documentació es donarà per finalitzada el 30 de setembre de 2024. Posteriorment a aquesta data, es procedirà a la destrucció d’aquesta documentació.
Acord d'oferta de places i criteris d'admissió per canvi d'estudis universitaris espanyols