Mary Wareham, a l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB

Mary Wareham visita l’Escola per presentar la campanya Stop Killer Robots

La co-premiada Nobel de la Pau i Directora d’Incidència de la Divisió d’Armes de Human Rights Watch ha presidit els últims actes organitzats per la branca espanyola de la campanya, liderada pels professors Joaquín Rodríguez i Roser Martínez.

Lliurament del Premi CIEU a la idea més emprenedora

Lliurament del Xè Premi CIEU 2019 a la idea més emprenedora

El Centre d'Iniciatives Emprenedores Universitàries de la UAB organitza l'acte de lliurament de premis per reconèixer la innovació i emprenedoria de la comunitat universitària i alumni en un esdeveniment que es celebrarà el dijous 12 de desembre, a les 18:15 h, a la Sala d'Actes de Facultat d'Economia i Empresa de la UAB. Bàrbara Ruiz, fundadora de Linving.cat, oferirà una ponència per explicar la seva experiència en l'àmbit de la emprenedoria.

Visita a les instal·lacions del CECAT

Visita dels estudiants del Grau al Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT)

Estudiants de l'assignatura Models Integrats de Gestió: Seguretat de 3r curs i l'alumnat de Protecció Civil de la menció en Coordinació de la Seguretat Pública de 4t curs del Grau han visitat recentment el Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT), per conèixer el seu funcionament i la seva gestió a l'hora de coordinar els diferents cossos operatius, organismes i institucions involucrades en actuacions davant situacions d'emergència.

Veure tota l'agenda

Benvinguts a l'Escola

L'horari d'atenció al públic de Gestió Acadèmica és:

De dilluns a divendres, de 8:30 h a 20 h.

Veure més avisos