Mary Wareham, a l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral de la UAB

Mary Wareham visita l’Escola per presentar la campanya Stop Killer Robots

La co-premiada Nobel de la Pau i Directora d’Incidència de la Divisió d’Armes de Human Rights Watch ha presidit els últims actes organitzats per la branca espanyola de la campanya, liderada pels professors Joaquín Rodríguez i Roser Martínez.

Pràctiques al Club de Tir Esportiu d'Osona

Estudiants de la menció en Coordinació de la Seguretat Pública realitzen pràctiques de tir olímpic

En el marc de l'assignatura Regulació d'armes i explosius, que s'imparteix dins la menció en Coordinació de la Seguretat Pública del Grau, els estudiants van poder realitzar unes pràctiques de tir olímpic a les instal·lacions del Club de Tir Esportiu d'Osona, el passat 22 de novembre. També van poder conèixer diferents tipus d'armes i calibres gràcies a les explicacions d'Enric Cavalleria i Pep Mateo, monitors d'aquest centre d'entrenament.

Lliurament del Premi CIEU a la idea més emprenedora

Lliurament del Xè Premi CIEU 2019 a la idea més emprenedora

El Centre d'Iniciatives Emprenedores Universitàries de la UAB organitza l'acte de lliurament de premis per reconèixer la innovació i emprenedoria de la comunitat universitària i alumni en un esdeveniment que es celebrarà el dijous 12 de desembre, a les 18:15 h, a la Sala d'Actes de Facultat d'Economia i Empresa de la UAB. Bàrbara Ruiz, fundadora de Livingit.cat, i Ricard Castellet, Chief Connector Officer de Barcelona Tech City, oferiran dues ponències per explicar les seves experiències en l'àmbit de la emprenedoria.

Visita a les instal·lacions del CECAT

Visita dels estudiants del Grau al Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT)

Estudiants de l'assignatura Models Integrats de Gestió: Seguretat de 3r curs i l'alumnat de Protecció Civil de la menció en Coordinació de la Seguretat Pública de 4t curs del Grau han visitat recentment el Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT), per conèixer el seu funcionament i la seva gestió a l'hora de coordinar els diferents cossos operatius, organismes i institucions involucrades en actuacions davant situacions d'emergència.

Veure tota l'agenda

Benvinguts a l'Escola

L'horari d'atenció al públic de Gestió Acadèmica és:

De dilluns a divendres, de 8:30 h a 20 h.

Veure més avisos