Serveis del Campus i l'Escola 2019

Serveis disponibles al Campus de la UAB i a l'Escola durant l'agost de 2019

Durant l'agost, els serveis del campus de la UAB funcionaran amb horaris especials o romandran tancats alguns dies. Els transports per arribar al Campus també funcionaran amb horaris diferents als habituals. La Gestió Acadèmica de l'Escola estarà oberta de l'1 al 9 d'agost i del 19 al 30 d'agost de 08:30h a 13:30h. La setmana del 12 al 18 d'agost, el Centre romandrà tancat.

Estudiants de l'Escola

Sessió de benvinguda per a estudiants de 1r curs del Grau i inici de les classes

Els estudiants de 1r curs del Grau en Prevenció i Seguretat Integral (modalitat presencial) participaran en una gimcana per conèixer aspectes logístics de l'Escola i alguns espais del Campus, el dijous 12 de setembre, a les 15 hores. La docència s'iniciarà el dia següent. Pel que fa als alumnes del Grau online, hauran de seguir un curs propedèutic, la setmana del 2 al 7 de setembre, per conèìxer el funcionament de la plataforma virtual de la UAB, abans de l'inici de les classes, el 9 de setembre.

EU Careers Ambassadors

La UAB cerca ambaixador/a UNICAT

Seleccionarà una persona estudiant que promocionarà, entre la comunitat universitària, les oportunitats professionals en institucions de la Unió Europea.

Veure tota l'agenda

Benvinguts a l'Escola

Horari d'atenció al públic durant el mes de juliol:

De dilluns a divendres, de 8:30 h a 19:30 h

Veure més avisos