Muga, gos d'assistència d'un nen amb autisme

Marga Macías, sobre els gossos de biodetecció: "s'estan fent estudis perquè puguin discriminar l'olor de la COVID-19"

La Coordinadora de les especialitzacions en Instrucció d'Unitats Canines de l'Escola i Directora d'IDDT Group, Marga Macías, va ser convidada al programa Estat de Gràcia de Catalunya Ràdio, per parlar de les extraordinàries capacitats olfactives dels gossos i com poden detectar malalties. La docent va explicar que actualment s'estan fent estudis perquè els cans puguin arribar a discriminar l'olor de la infecció per la COVID-19.

Retorn a les aules

Pròrroga de les mesures en matèria de salut pública fins al 26 de març

La Resolució SLT/275/2021 del Departament de Salut, de 5 de febrer, flexibilitza algunes mesures especials de contenció de l’activitat laboral i social, i en matèria de salut pública, per aturar la transmissió del virus de la COVID-19 i protegir la salut de la població del territori. Es flexibilitzen les restriccions a la presencialitat en la docència universitària aquest segon semestre per estudiants de 1r curs de Grau. Les condicions recollides es mantindran fins al 26 de març.

Veure tota l'agenda

Benvinguts a l'Escola