Alerta alimentària en gelats

El Fòrum de Normes Alimentàries QSA, consultat per una alerta alimentària internacional en gelats

El diari Ara va publicar, a finals de juny, diverses informacions referents a la retirada de fins a 90 tipus de gelats a França per contenir nivells no permesos d'òxid d'etilè. El Director del Fòrum QSA de Normes Alimentàries, el Dr. Juan Ramón Hidalgo, va ser consultat per aquest mitjà de comunicació per avaluar aquesta alerta alimentària internacional, que havia arribat també al nostre país, i explicar que es podia seguir la traçabilitat dels productes contaminats a fi d'evitar que arribessin al consumidor final.

Foto de grup

L'Escola acull una vintena d'estudiants estrangers per la CONRIS Summer School 2021

Entre el 4 i 9 de juliol, alumnes i professorat d’universitats de Noruega, Finlàndia, Països Baixos, Bèlgica i Alemanya han treballat al voltant de la percepció de la seguretat urbana a Barcelona. A les sessions s’ha comptat amb la participació de diferents col·lectius socials, organismes i institucions relacionades amb la prevenció i la seguretat a la ciutat.

Benvinguts a l'Escola

Veure més avisos per consultar l'horari d'atenció de Gestió Acadèmica