Webinar sobre seguretat turística i COVID-19

Webinar: "Seguretat i Turisme. Més enllà de la COVID-19"

L'EPSI organitza el webinar "Seguretat i Turisme. Més enllà de la COVID-19", que serà impartit pel professor expert en seguretat turística, prevenció i protecció civil, Ferran Anguera, que analitzarà l'impacte del coronavirus, i les seves afectacions, a la indústria turística i hotelera, i com aquesta s'ha d'adaptar a les noves mesures d'higiene i seguretat, per garantir la salut dels turistes i treballadors. La sessió online gratuïta es realitzarà el dimarts 2 de juny, a les 18 h. Inscripcions obertes!

Nova edició del Curs de Pilots i Operadors de Drons en Seguretat i Emergències

L'Escola organitza la 6a edició del Curs d'Especialització de Pilots i Operadors de Drons en Seguretat i Emergències, que s'iniciarà el proper 5 de juny, en format semipresencial. Els coneixements teòrics s'impartiran en línia, mentre que la part pràctica de vol d'aquesta tecnologia, es realitzarà presencialment respectant les mesures de prevenció i seguretat per la COVID-19. Queden poques places disponibles!

Estudiant fent un examen

Les PAU 2020 s'allargaran durant 4 dies, del 7 al 10 de juliol

Per complir amb les mesures de seguretat imposades per les autoritats sanitàries per prevenir la COVID-19, el Departament d'Universitats de la Generalitat ha determinat que la primera convocatòria de les PAU per al curs 2020-21 s'allargarà durant 4 dies, i es durà a terme del 7 al 10 de juliol (ambdós inclosos). La data per les proves d’accés per a més grans de 25 i 45 anys es canvia i es celebrarà el 18 de juliol.

Benvinguts a l'Escola

L'horari d'atenció telemàtica de Gestió Acadèmica és:

De dilluns a divendres, de 8:30 h a 20 h.

Veure més avisos