Proves d'accés a la universitat del 2020 a la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB

La UAB acull les proves d'accés a la universitat amb mesures especials

Del 7 al 10 de juliol, la UAB acull un any més les proves d'accés a la universitat, que enguany es realitzen amb mesures sanitàries per protegir tant els estudiants com el personal universitari dels riscos derivats de la pandèmia de la COVID-19. La UAB coordina 36 tribunals que apleguen uns 7.500 estudiants.

Gestió acadèmica de l'Escola

La Gestió Acadèmica ofereix atenció presencial amb cita prèvia

Els estudiants i titulats que hagin de realitzar algun tràmit presencial a la Gestió Acadèmica de l'Escola, i no es pugui efectuar telemàticament, hauran de sol·licitar cita prèvia a través d'un aplicatiu per reservar dia i hora. Per accedir al Centre, hauran de seguir les mesures de seguretat, d’higiene personal i de distanciament social com a prevenció de la COVID-19. Consulteu aquí l'horari d'atenció per als mesos d'estiu.

Benvinguts a l'Escola

Veure més avisos per consultar l'horari d'atenció de Gestió Acadèmica