Visita a les instal·lacions del Centre de Formació Prevengest

Estudiants de la menció en Seguretat Laboral visiten les instal·lacions de Prevengest

En el marc de les sortides d'estudis de 4t curs del Grau en Prevenció i Seguretat Integral, els estudiants de la menció en Seguretat Laboral van visitar el Centre de Formació Prevengest per conèixer diversos espais on l'empresa imparteix docència vinculada amb la prevenció de riscos del treball als seus clients. L'alumnat va ser guiat per un circuit pràctic on va realitzar simulacions de diversos riscos a través d'un sistema de realitat virtual.

Fira Virtual de Màsters, Postgraus i Doctorats UAB

Nova edició de la Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB

Entre el 20 i el 24 de febrer la UAB celebra una nova edició de la seva fira virtual de màsters, postgraus i doctorats. Es duran a terme prop de 150 sessions informatives de màsters universitaris, màsters de formació permanent, diplomes, cursos i doctorats, cadascuna amb professors i/o coordinadors dels estudis. Les inscripcions són obertes!

Estudiants treballant en equip a l'aula

La renovació de l'acreditació del Grau augmenta d'un a tres els subestàndards d'excel·lència

El Comitè d'Avaluació Externa (CAE) de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) ha emès un informe favorable per renovar l'acreditació del Grau en Prevenció i Seguretat Integral. Els estudis aconsegueixen tres subsestàndards amb excel·lència: la coordinació, la informació pública i els indicadors d'inserció laboral. Destaca el document l'alta qualitat dels estudis, l'excel·lent taxa d'incorporació al mercat de treball dels seus estudiants i alumni, el perfil del professorat, la dedicació de l'equip de direcció i el sentiment de pertinença a l'Escola de la seva comunitat universitària.

Veure tota l'agenda

Benvinguts i benvingudes