Estudiar

Vine a conèixer el Grau

Portes obertes, sessions informatives i fires promocionals

Aquí trobaràs totes les activitats i accions promocionals (presencials i online) que s'organitzen al llarg del curs perquè puguis conèixer i resoldre els teus dubtes sobre el Grau en Prevenció i Seguretat Integral, en les seves modalitats presencial i en línia.

Visites o sessions personalitzades

Amb una visita presencial o una reunió virtual, la coordinació del Grau t'atendrà de manera individualitzada per donar-te informació sobre els estudis i resoldre dubtes específics. Envia un correu electrònic a epsi@uab.cat o truca al telèfon 93 592 97 10 indicant les dades següents i ens posarem en contacte amb tu:

• Nom i cognoms
• Correu electrònic
• Telèfon de contacte
• Formació que t’interessa

Jornades de Portes Obertes

En aquestes jornades, els futurs estudiants i els seus familiars poden venir a conèixer l'Edifici Blanc, al Campus UAB, on s'imparteix el Grau en Prevenció i Seguretat Integral. La directora, Montserrat Iglesias-Lucía, farà una presentació del Grau i alumnes que actualment l'estan cursant  t'explicaran la seva experiència i t'oferiran una visita guiada per les instal·lacions i serveis.

Sessions informatives online

Xerrades informatives online sobre el Grau en Prevenció i Seguretat Integral a càrrec de la directora de l'Escola, Montserrat Iglesias-Lucía, que farà una presentació de cada Grau, i alumnes que narraran la seva experiència.

Saló de l'Ensenyament

El Saló és la fira de l'educació més important de Catalunya. A l'estand de la Fundació UAB, juntament amb la Universitat Autònoma de Barcelona, trobaràs professorat i alumnat del Grau que et donaran informació sobre l'accés, les assignatures, les pràctiques, les mencions i sortides professionals, etc. L'esdeveniment té lloc al recinte de Fira de Barcelona (Montjuïc).

Dia de les Famílies de la UAB: 7 de maig

El dissabte 7 de maig, la UAB va celebrar el Dia de les Famílies, una jornada pequè als futurs estudiants puguin venir amb els seus familiars a conèixer de prop els Grau i les instal·lacions de la Universitat. La directora Montserrat Iglesias-Lucía va fer una presentació del Grau en Prevenció i Seguretat Integral (presencial i online) i estudiants del Grau van oferir una visita guiada pel centre i els seus serveis.

Security Fòrum (1 i 2 de juny)

L'Escola tindrà un stand al Security Fòrum, la fira de la seguretat de Barcelona. Se celebrarà els dies 1 i 2 de juny al Centre de Convencions Internacionals de Barcelona (CCIB). Vine a conèixer el Grau en Prevenció i Seguretat Integral i tota la nostra oferta de formació contúnua.

Aconsegueix la teva entrada