Estudiar

Vine a conèixer el Grau

Portes obertes, sessions informatives i fires promocionals

Aquí trobaràs totes les activitats i accions promocionals (presencials i online) que s'organitzen al llarg del curs perquè puguis conèixer i resoldre els teus dubtes sobre el Grau en Prevenció i Seguretat Integral, en les seves modalitats presencial i en línia.

Jornada de Portes Obertes de la UAB (8-10 febrer 2023)

Cada any, la UAB organitza al febrer la Jornada de Portes Obertes perquè els futurs estudiants viguin amb els seus instituts o individualment per visitar i conèixer el Campus, i assistir a xerrades dels Graus universitaris. Apunta't i vine a una de les xerrades del Grau en Prevenció i Seguretat Integral que organitzem presencialment el 8 i 9 de febrer, i online, el 10 de febrer de 2023.

Saló de l'Ensenyament (15-19 març 2023)

El Saló és la fira de l'educació més important de Catalunya. A l'estand de la Fundació UAB, juntament amb la Universitat Autònoma de Barcelona, trobaràs professorat i alumnat del Grau que et donaran informació sobre l'accés, les assignatures, les pràctiques, les mencions i sortides professionals, etc. L'esdeveniment tindrà lloc del 15 al 19 de març de 2023 al recinte de Fira de Barcelona (Montjuïc).

Dia de les Famílies de la UAB: 6 de maig de 2023

El dissabte 6 de maig de 2023, la UAB celebrarà el Dia de les Famílies, una jornada pequè als futurs estudiants puguin venir amb els seus familiars a conèixer de prop els Grau i les instal·lacions de la Universitat. La directora Montserrat Iglesias-Lucía farà una presentació del Grau en Prevenció i Seguretat Integral (presencial i online) i estudiants del Grau oferiran una visita guiada pel centre i els seus serveis.

Jornades de Portes Obertes (d'abril a juliol)

En aquestes jornades, els futurs estudiants i els seus familiars poden venir a conèixer l'Edifici Blanc, al Campus UAB, on s'imparteix el Grau en Prevenció i Seguretat Integral. La directora, Montserrat Iglesias-Lucía, farà una presentació del Grau i alumnes que actualment l'estan cursant t'explicaran la seva experiència i t'oferiran una visita guiada per les instal·lacions i serveis.

Sessions informatives online

Xerrades informatives online sobre el Grau en Prevenció i Seguretat Integral a càrrec de la directora de l'Escola, Montserrat Iglesias-Lucía, que farà una presentació de cada Grau, i alumnes que narraran la seva experiència.

Security Fòrum (31 de maig i 1 de juny 2023)

El centre sempre assisteix com a expositor al Security Fòrum, la fira de la seguretat de Barcelona. Se celebrarà del 31 de maig a l'1 de juny de 2023 al Centre de Convencions Internacionals de Barcelona (CCIB). Allà podràs conèixer tant el Grau en Prevenció i Seguretat Integral com tota la nostra oferta de formació contínua.

Visites o sessions personalitzades

Amb una visita presencial o una reunió virtual, la coordinació del Grau t'atendrà de manera individualitzada per donar-te informació sobre els estudis i resoldre dubtes específics. Envia un correu electrònic a fuab.formacio@uab.cat o truca al telèfon 93 592 97 10 indicant les dades següents i ens posarem en contacte amb tu:

• Nom i cognoms
• Correu electrònic