Estudiants EPSI fent un BIP a Letònia

Dos estudiants del Grau participen en un Erasmus+ BIP Programme sobre gestió del risc a Letònia

La UAB ofereix, des de fa dos cursos, un nou format d’estada internacional als estudiants: els BIP (Blended Intensive Programme). Es tracta d’estades intensives curtes d’estudiantat i personal que es combinen amb una part virtual obligatòria on es reuneix els participants en línia per treballar de forma col·lectiva i simultània en tasques específiques que estiguin integrades a l’estada, i que comptin per als resultats generals de l’aprenentatge. Les estades estan finançades, en part, pel programa Erasmus+ de la Unió Europea.

Conducció autònoma

La conducció autònoma i la seguretat jurídica del transport, a debat

Els pròxims 6 i 7 de juny l'EPSI UAB celebrarà a l'aula 307 de l'Edifici Blanc, el Congrés Internacional sobre Conducció Autònoma i Seguretat Jurídica del Transport, en el marc del projecte homònim finançat pel Ministeri de Ciència i Innovació. La trobada es farà en format híbrid, també a través de la plataforma online Teams, i reunirà a panells d'experts per reflexionar sobre els reptes vinculats amb la seguretat i el creixent ús de vehicles de transport automatitzats.

Fira Virtual de Màsters, Postgraus i Doctorats UAB

Nova edició de la Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB

Entre el 27 i el 31 de maig, la UAB celebra una nova edició de la seva fira virtual de màsters, postgraus i doctorats. Es duran a terme més de 150 sessions informatives de màsters universitaris, màsters de formació permanent, diplomes, cursos i doctorats, cadascuna amb professors i/o coordinadors dels estudis. Les inscripcions són obertes!

Benvinguts i benvingudes

Veure més avisos de Gestió Acadèmica