Enquestes d'avaluació del segon semestre

Enquestes d'avaluació docent (virtual)

Ja estan en marxa les enquestes d'avaluació del segon semestre del curs 2019-2020 corresponents a l'avaluació de la docència no presencial i a l'avaluació de les eines i les infraestructures durant la situació excepcional de la covid-19. Ambdues es poden respondre fins al 17 de juliol.

15/06/2020

Les enquestes d'avaluació del segon semestre del curs 2019-2020 (avaluació de la docència no presencial i d’avaluació de les eines i infraestructures durant la situació excepcional de la covid-19) estaran actives fins al 17 de juliol de 2020 a la pàgina web d’enquestes. Es poden respondre per ordinador o dispositiu mòbil (telèfon o tauleta), mitjançant l’aplicatiu d’enquestes habitual, o via mòbil amb l’APP UAB AcademicMobile (disponibles tant a Google Play com a Apple Store) seleccionant “enquestes” al menú.

Els resultats de les enquestes ens permetran conèixer la satisfacció en com la universitat en general, els centres i les titulacions ens hem adaptat a la situació d’excepció sobrevinguda, així com per poder identificar tant els aspectes de bona practica com aquells que necessiten millora i poder, si s’escau,  incorporar-los al proper curs.

La UAB garanteix la confidencialitat de les valoracions que l'alumnat atorga al seu professorat i de les assignatures/mòduls, ja que la identificació personal de l'alumnat -necessària per tal d'assegurar que cada alumne només respon els qüestionaris que li corresponen- i les valoracions que aquests fan, no estan relacionades, i no tenen possibilitat de connexió.

Més informació: http://www.uab.cat/enquestes/