Un cop revisats al web els continguts que podeu tractar, empleneu la graella amb la vostra proposta d’activitats i feu-la arribar a: s.ocupabilitat@uab.cat
Contactarem amb vosaltres per revisar conjuntament la vostra proposta i assessorar-vos sobre l’itinerari formatiu, els continguts i la metodologia més adient, en funció dels objectius establerts i les necessitats del vostre alumnat.
El Servei publicarà cada activitat a NEXUS per tal que les persones interessades formalitzin la seva inscripció, imprescindible per assistir a l’activitat.
Serà imprescindible garantir un mínim de 15 persones inscrites a cada activitat. Per a la difusió, utilitzeu els vostres canals habituals: web, xarxes socials, Campus Virtual, pantalles, cartelleria, llistes de distribució de correu electrònic, WhatsApp...
En els materials de difusió caldrà incloure:
Recomanem iniciar les accions de difusió com a mínim dues setmanes abans de l’activitat i fer comunicacions de reforç en cas que hi hagi poques inscripcions.
Nosaltres col·laborarem en la difusió a través dels nostres canals habituals (agenda web, xarxes socials i missatges de correu electrònic a l’alumnat del vostre centre).
Les persones interessades a assistir a una activitat han de formalitzar la seva inscripció a NEXUS. Aquí trobareu una Guia d'inscripció a NEXUS i a les activitats.
Durant els dies previs a cada activitat us anirem informant sobre el nombre de persones inscrites i, poc abans de la mateixa, us facilitarem la llista per fer el control d’assistència de cada activitat. En cas que l’activitat sigui telemàtica, només us informarem del nombre de persones inscrites.
Cancel·lació de l’activitat: si dos dies laborables abans de l’activitat no s’ha assolit el mínim de persones inscrites, es cancel·larà. N’haureu d’informar les persones involucrades del vostre centre (SLiPI i altres). Nosaltres ho comunicarem a la persona/es formadora/es i a les persones inscrites a través de NEXUS.
Una recollida acurada de dades d’assistència és crucial per a la justificació i la continuïtat de les activitats del Servei d’Ocupabilitat. En el cas de les activitats presencials, el dia abans us farem arribar la llista d’assistència amb les persones inscrites, on haureu de recollir les signatures de les persones assistents.
En cas que l’activitat sigui telemàtica, és necessari que descarregueu l’informe d’assistència abans de sortir de la sessió. Aquelles persones que no s’hagin inscrit mitjançant NEXUS no es podran registrar com a assistents (per una qüestió vinculada a la protecció de dades).
La persona formadora presentarà un codi QR que donarà accés a les persones assistents a l’enquesta de satisfacció i els deixarà temps perquè la responguin al final de la sessió.
Al final del cicle d’activitats de cada curs acadèmic rebreu una enquesta de satisfacció que us agrairem que doneu resposta. També us farem arribar els resultats de les enquestes realitzades per les persones assistents.