Cursos d'estiu per a estudiants de secundària
Us oferim cursos d'estiu adreçats a estudiants de secundària, de Batxillerat i de Cicles formatius de grau mitjà, amb l'objectiu d'apropar-vos al món universitari d'una manera amena i atractiva, i ajudar-vos a la vostra orientació acadèmica. Aquests cursos estan impartits per professorat de la UAB expert en diferents disciplines.
Horari: de 9.30 h a 14 h, amb una pausa de 30 minuts cada dia.
Calendari: els cursos tenen una durada d'una setmana, de dilluns a divendres. La primera setmana, donat que el dia 24 de juny és festiu, els cursos són de quatre dies. Si cliqueu en qualsevol de les setmanes podreu veure els cursos que s'hi ofereixen.
Campus de la UAB, en les diferents facultats, escoles i centres de recerca de la UAB, a Bellaterra (Cerdanyola del Vallès).
Preu:
- 76 € els cursos de la setmana del 22 al 26 de juny (4 dies).
- 94 € els cursos de les setmanes de juliol (5 dies).
Bonificacions:
S'ofereixen 20 bonificacions del 50%, per a les matrícules als cursos d’estiu, adreçades a alumnat de centres catalogats com d'alta complexitat pel Departament d'Educació i de Formació Professional de la Generalitat de Catalunya.
Un cop s'hagi matriculat l'alumne/a, si compleix els requisits, pot fer la sol·licitud de la devolució de l'import de la bonificació enviant un correu electrònic a argo.ice@uab.cat. A l'assumpte del missatge caldrà indicar "SOL·LICITUD DE BONIFICACIÓ" i serà necessari adjuntar la matrícula del curs 2025-26 feta en el seu centre educatiu. Les bonificacions s'adjudicaran per ordre de recepció de les sol·licituds, sempre que es compleixin els requisits i la documentació presentada sigui correcta. Només es podrà sol·licitar una bonificació per alumne/a.
Un cop formalitzada la matrícula, només es farà la devolució de l'import en els casos de malaltia greu o d'accident i sempre que no hagi començat el curs. El tràmit es farà mitjançant sol·licitud al Registre de la UAB, amb la documentació corresponent que acrediti la situació al·legada.
En el moment de fer la matrícula s'haurà d'adjuntar una còpia del document d'identitat de l'estudiant (anvers i revers).
A més, l'alumnat menor de 18 anys haurà d'adjuntar la documentació següent:
- el document d'autorització paterna/materna degudament emplenat i signat
- una còpia del carnet vacunal, on constin clarament el nom i els cognoms.
Trobareu les indicacions i els enllaços per a la matrícula a la pàgina corresponent de cada semana.
Places limitades. Els cursos s'aniran tancant quan s'assoleixi el límit d'inscrits. Les places es consideren assignades quan s'ha fet el pagament corresponent.