De la UAB al món

International Day

Entre el 16 i el 25 d’octubre tindrà lloc la jornada De la UAB al món, adreçada als estudiants interessats en marxar amb un programa de mobilitat el proper curs 2019/2020. Durant la setmana es faran diferents activitats per informar sobre els tràmits que heu de fer i les diferents destinacions a les que podeu anar.

Aquesta jornada consta de dues parts.

1. Per una banda des de l’Àrea de Relacions Internacionals es faran dues sessions informatives generals, on s’explicaran els tràmits que heu de fer per sol·licitar la participació en un programa de mobilitat i els terminis en els que el podeu demanar. Les sessions seran el dimarts 16 d'octubre i el dijous 18 d'octubre a les 13.30h a l’Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres.
Aquí teniu el formulari d'inscripció.

2. La segona part de la jornada constarà de sessions segons àrees d’estudi, on podreu veure les diferents destinacions i tindreu la oportunitat de parlar amb estudiants de la UAB que han marxat i amb estudiants internacionals que ara mateix estan fent la seva estada a la UAB. És una bona oportunitat per conèixer de primera mà l’experiència d’altres estudiants que van marxar abans i d’estudiants internacionals d’aquelles destinacions a les que us agradaria anar, i podreu preguntar coses sobre les diferents universitats i sobre com va ser la seva experiència allà.

Aquestes sessions segons àrees d'estudi tindran lloc a l’Hotel d’Entitats a les 13h i també és necessària la inscripció.

-          Dilluns 22 d’octubre. Ciències de la Salut. Formulari d’inscripció
-          Dimarts 23 d’octubre. Ciències, Biociències i Enginyeria. Formulari d'inscripció.
-          Dimecres 24 d'octubre. Arts i Humanitats. Formulari d'inscripció.
-          Dijous 25 d'octubre. Ciències Socials i Jurídiques. Formulari d’inscripció

Si voleu més informació us podeu posar en contacte amb nosaltres al correu: info.participacio@uab.cat