Convocatòria

Imatge Autònoma Actua 2018

PREMI AUTÒNOMA ACTUA
Convocatòria Festa Major i Programació Estable 2018/2019

Balles? Actues? Cantes? Recites? Ets DJ? Toques algun instrument? Tens un grup de música?
Vols actuar o tocar durant la Festa Major de la UAB o a la Sala Teatre de la UAB?
Presenta't al Premi Autònoma Actua!

El Premi Autònoma Actua és una iniciativa consolidada i de llarga trajectòria que permet donar a conèixer les diferents propostes artístiques que sorgeixen entre els membres de la comunitat universitària de la UAB, ja siguin estudiants, PAS o PDI.

L’objectiu principal és fomentar les actuacions culturals en viu a dins la universitat que tinguin iniciatives artístiques o formin part d’algun grup de música, teatre o dansa i que vulguin optar a presentar-se en els espais de programació artística de la Festa Major de la UAB o bé en la Programació Estable del campus (ja sigui a la Sala Teatre de la UAB, Sala Cinema o bé en dies especials com el Dia de la Dansa, entre d’altres).

• Entre el 17 de setembre i el 15 d'octubre podeu presentar les vostres propostes per tal de ser un dels grups escollits per tocar a la Festa Major de la UAB 2018, el dijous 8 de novembre entre les 13:00h i les 20:30h.
  • I fins l'11 de febrer podeu presentar les propostes per tal de formar part de la Programació Estable del campus, entre els mesos de febrer i maig del 2019.

ATENCIÓ NOVETAT!

Aquest curs, la meitat de les actuacions de Festa Major s’escolliran per vot popular a les xarxes socials!

El jurat escollirà la meitat dels guanyadors que actuaran als escenaris de la Festa Major de la UAB. A més, seleccionarà les propostes que poden optar a ser la resta de guanyadores sotmetent-se a votació popular.

El vot popular decidirà la meitat de les propostes programades del premi, decidint entre els vídeos publicats dels aspirants. Es farà a través de les xarxes socials entre el 17 i el 22 d’octubre de 2018 a les 17 h.

Per això, cal que els aspirants adjuntin en el formulari d’inscripció, un enllaç de descarrega wetransfer a un vídeo d’una actuació, un assaig o videoclip, etc. En màxima qualitat i de durada màxima de 5 minuts.

Per més informació: autonoma.actua@uab.cat

Convocatòria Festa Major UAB tancada:

RESOLUCIÓ FMUAB 2018

RESOLUCIÓ VOT POPULAR  FMUAB 2018

Consulteu atentament les bases del Premi:

BASES PREMI 18/19

Convocatòria Programació Estable: