Premi Autònoma Actua

Imatge Autònoma Actua 1920 web

PREMI AUTÒNOMA ACTUA
Convocatòria Festa Major 2019

Balles? Actues? Cantes? Recites? Ets DJ? Toques algun instrument? Tens un grup de música?
Vols actuar o tocar durant la Festa Major de la UAB o a la Sala Teatre de la UAB?
Presenta't al Premi Autònoma Actua!

El Premi Autònoma Actua és una iniciativa consolidada i de llarga trajectòria que permet donar a conèixer les diferents propostes artístiques que sorgeixen entre els membres de la comunitat universitària de la UAB, ja siguin estudiants, PAS o PDI.

L’objectiu principal és fomentar les actuacions culturals en viu dins de la universitat. Aquesta proposta està dirigida als membres de la comunitat universitària amb iniciatives artístiques i que vulguin optar a presentar-se en els espais de programació artística de la Festa Major de la UAB o bé en la Programació Estable del campus (ja sigui a la Sala Teatre UAB, Sala Cinema UAB o bé en dies especials com el Dia de la Dansa, entre d’altres).

Autònoma Actua aquesta edició encoratja a les dones artistes a participar, ja sigui individualment o en grup, ja que enguany es garanteix una proporció paritària per sexe dels premis gràcies a la menció "FM en femení".
  • Entre el 23 de setembre i el 14 d’octubre podeu presentar les vostres propostes per tal de ser un dels grups escollits per tocar a la Festa Major de la UAB 2019, el proper 7 de novembre, entre les 13h i les 21h.

Per més informació: autonoma.actua@uab.cat

Consulteu atentament les bases del Premi:

BASES PREMI 19/20