Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona

Sessió informativa sobre el Postgrau en Gestió de Documents Electrònics

18 set. 2018
null Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail
Vine a conèixer la formació semipresencial que ofereix l’ESAGED, juntament amb l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC), destinada a l’especialització en arxivística i administració electrònica. La sessió informativa tindrà lloc el dijous 4 d'octubre, a les 17 hores.
Postgrau Gestió Documents
S’ha organitzat una sessió informativa sobre el Postgrau en Gestió de Documents Electrònics, que enguany començarà la seva novena edició. La presentació del programa formatiu es farà el dijous 4 d'octubre, a les 17 hores, a les instal·lacions de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC).

Aquest postgrau té com a objectiu formar professionals dels arxius tant per a les administracions públiques com les empreses privades, en els camps de les noves tecnologies relacionats amb l'arxivística.

La formació, que és semipresencial, combina la impartició en línia amb la presentació i discussió de casos pràctics a l’aula.

El programa està dividit en cinc mòduls que aprofundiran en temes com els sistemes, processos i eines de gestió de documents electrònics, els models tecnològics, i l’explotació de dades i la informació.   

Avantatges amb l’ESAGED

Es tracta d’un postgrau amb un alt nivell d’inserció laboral, i que facilita l’accés a recursos propis com la Borsa de Treball per a alumnes i exalumnes.

A més, els estudiants i exestudiants de l’Escola tenen un 5% de descompte en el preu de la matrícula, i un 10% en el cas dels Alumni UAB Premium.

Per a més informació, podeu consultar la fitxa i el díptic del programa.

Dins de