Comença el Buddy Programme 2019!
Amb la UAB Barcelona Summer School 2019 torna el Buddy Programme, un programa que afavoreix la interacció entre els estudiants locals i internacionals, que permet practicar diferents idiomes i viure l’experiència de marxar fora però des de la mateixa universitat.

La figura del buddy pretén afavorir, a través de la participació i la dinamització, la interacció entre els estudiants locals i internacionals que participen a la UAB Barcelona Summer School. Els buddies són estudiants locals que han viscut l’experiència de marxar fora amb un Erasmus o un UAB Exchange Programme o que pretenen fer-ho i volen viure l’experiència internacional a la UAB.
Durant les sis setmanes en que tindrà lloc la UAB Barcelona Summer School (dividida en dos períodes, del 25 de juny al 19 de juliol i del 15 de juliol al 2 d’agost), estudiants internacionals i locals podran participar en diferents activitats com ara el Tàndem, on podran practicar diferents idiomes, i assistir a tallers com el de Catalan from scratch, a càrrec del Servei de Llengües de la UAB, i també podran participar en una activitat esportiva a les instal·lacions del Servei d'Activitat Física de la universitat.