Buddy Programme UAB Barcelona Summer School

El Programa Social “Buddy Programme” per a la UAB Barcelona Summer School té l’objectiu de permetre als estudiants internacionals que participen a la UAB Summer School trobar-se amb estudiants de la UAB per tal de conèixer la nostra cultura i de participar en les activitats de la universitat.

Setmana 1

• Dimarts 25 de juny/Dilluns 15 de juliol:
    • 9h-9:30h Espai d'acollida al pati del Cinema
    • 9:30h-10:30h Acte de benvinguda, a la sala Cinema
  • Dimecres 26 de juny/Dimecres 17 de juliol: En aquest espai de trobada, amb l'excusa de practicar llengües, estudiants locals i internacionals es coneixen i intercanvien experiències a través de jocs o activitats.
    • 14h Tàndem, pràctica lingüística
  • Dijous 27 de juny/Dijous 18 de juliol: Cada persona haurà de portar un plat típic del seu país i dinarem tots junts. És una bona manera de conèixer altres cultures a través de la seva gastronomia. A més podreu aprofitar per preguntar als buddies sobre llocs que us agradaria visitar, o organitzar activitats amb ells .
    • 13h International Lunch. Espai de trobada amb buddies

Setmana 2

• Dimarts 2 de juliol/Dimarts 23 de juliol: Aquest taller us permet apropar-vos al català i aprendre algunes paraules i frases que us facilitaran l'estada i que faran que sigui molt més interessant.
    • 14h Taller "Catalan from scratch", a càrrec del Servei de Llengües, a la sala annexa de l'edifici de l'Autoservei a la plaça Cívica
  • Dimecres 3 de juliol/Dimecres 24 de juliol: Coneixereu els campus de la UAB des d'un altre punt de vista i visitareu els seus espais verds i els seus camins entre boscos i rieres.
    • 14h Caminada pel campus
  • Dijous 4 de juliol/Dijous 25 de juliol: Els Ganàpies, la colla castellera de la UAB, us explicaran què són els castells i a més us ensenyaran algunes tècniques bàsiques. Qui s'atreveixi podrà intentar fer de casteller per un dia.
    • 14h Taller de construcció de castells humans, a càrrec de la colla castellera Ganàpies

Setmana 3

• Dimarts 16 de juliol/Dimarts 30 de juliol:
    • 14h Activitat esportiva al campus
  • Divendres 12 de juliol/Divendres 2 d'agost:
    • 12h Activitat de cloenda, a la sala Cinema

Els participants de la UAB Barcelona Summer School podran accedir de franc al Servei d'Activitat Física (SAF). Per a accedir al SAF els estudiants han d'informar a summer@uab.cat.