Buddy Programme UAB Barcelona Summer School

El Programa Social “Buddy Programme” per a la UAB Barcelona Summer School té l’objectiu de permetre als estudiants internacionals que participen a la UAB Summer School trobar-se amb estudiants de la UAB per tal de conèixer la nostra cultura i de participar en les activitats de la universitat.

Setmana 1

Dimarts 25 de juny / Dilluns 15 de juliol
9 h Espai d'acollida al pati del Cinema
9.30 h Acte de benvinguda, a la sala Cinema

Dimecres 26 de juny / Dimecres 17 de juliol
14 h Tàndem, pràctica lingüística
Espai de trobada entre estudiants locals i internacionals que, amb l'excusa de practicar llengües, els estudiants es coneixen i intercanvien experiències
a través de jocs o activitats.

Dijous 27 de juny / Dijous 18 de juliol
13 h International Lunch
Cadascú haurà de portar un plat típic del seu país i dinarem tots junts. És una bona manera de conèixer altres cultures a través de la seva gastronomia. A més podreu aprofitar per preguntar als buddies sobre llocs que us agradaria visitar o organitzar activitats amb ells.

Setmana 2

Dimarts 2 de juliol / Dimarts 23 de juliol
14 h Taller: Catalan from scratch

Taller a càrrec del Servei de Llengües que permetrà als estudiants internacionals apropar-se al català i aprendre algunes paraules i frases que facilitaran la seva estada i farà que aquesta sigui molt més interessant. Inscripció

Dimecres 3 de juliol / Dimecres 24 de juliol
14 h Caminada pel campus
Coneix el campus de la UAB des d'un altre punt de vista i visita els seus espais verds i els seus camins entre boscos i rieres. Inscripció

Dijous 4 de juliol
14 h Taller de construcció de castells humans

Els Ganàpies, la colla castellera de la UAB, us explicaran què són els castells i a més us ensenyaran algunes tècniques bàsiques. Qui s'atreveixi podrà intentar fer de casteller per un dia. Inscripció

Setmana 3

Dimarts 9 de juliol / Dimarts 30 de juliol
14 h Activitat esportiva al campus. Inscripción

Divendres 12 de juliol/Divendres 2 d'agost:
12h Activitat de cloenda, a la sala Cinema

Els participants de la UAB Barcelona Summer School podran accedir de franc al Servei d'Activitat Física (SAF). Per a accedir al SAF els estudiants han d'informar a summer@uab.cat.