Sala de premsa Premsa i mitjans

Visita a l'Antiga Fàbrica Damm

Study Abroad Visita Damm

Un grup d'estudiants del programa Preestablert van assistir a una xerrada sobre la història, els mètodes de producció i l'estratègia d'internacionalització de l'empresa mentre visitaven les instal·lacions centenàries de la coneguda fàbrica de cervesa de l'Eixample barceloní.

26/05/2021

El passat 21 de maig els alumnes del programa Preestablert van gaudir d'una visita a l'Antiga Fàbrica Damm, a Barcelona, ​​dins el marc d'activitats acadèmiques externes de l'assignatura Estratègies de Màrqueting Internacional, impartida per la professora Myriam Hikimura.

El grup va tenir l'oportunitat de descobrir els orígens de la coneguda fàbrica de cervesa, que es remunten a fa 145 anys. A través del recorregut, els estudiants van visitar les diferents sales de l'edifici, com l'emblemàtica sala de calderes, la sala de màquines o l'arxiu històric, entre altres espais, el que els va permetre conèixer com s'elaborava la cervesa Damm en els seus inicis i la història de l'antiga fàbrica. A més, van aprendre sobre els mètodes de producció, antics i actuals, així com sobre l'estratègia d'internacionalització de l'empresa. Finalment, van poder gaudir d'un tast de cerveses acompanyats d'un expert.

En funcionament des de 1905, a la vella fàbrica Damm ja no es produeix cervesa, però l'exposició permanent de l'interior manté viva la seva memòria. Encara conserva maquinària, publicitat i envasos que expliquen la trajectòria d'aquesta marca, fundada el 1876.


L'assignatura Estratègies de Màrqueting Internacional

Proporciona una visió global de les variables que s'aborden en els mercats internacionals (cultures, sistemes econòmics, mercats financers, governs, sistemes jurídics, etc.) i revisa els elements de l'estratègia de màrqueting mundial (producte, preu, distribució, promoció, etc.) i la seva aplicació. El seu objectiu és millorar les competències de l'estudiant en el desenvolupament i aplicació d'estratègies de comercialització i la presa de decisions en el context internacional.