Un documental web recull entrevistes als rectors i rectora anteriors

Rectors i rectores de la UAB

Un documental web repassa els 50 anys d'història de la UAB a través d'entrevistes a les persones que han ocupat el càrrec de rector o de rectora. Es poden veure les entrevistes íntegres o per fragments temàtics. L'espai està adaptat per ser visualitzat des de dispositius mòbils.

20/06/2019

Amb motiu de la commemoració del cinquantè aniversari de la UAB, l'Àrea de Comunicació i Promoció ha realitzat un documental web que recull entrevistes a les persones que han ocupat el càrrec de rector o de rectora de la Universitat per tal que ens relatin la història de la institució a través de les seves experiències com a màxims representants institucionals. Els seus testimonis representen un valuós document sobre l’evolució de la UAB al llarg dels seus cinquanta anys d’existència.

Les entrevistes es poden veure en aquesta aplicació multimèdia on hi ha la possibilitat tant de visionar-les íntegres com de visualitzar-ne fragments segons el tema escollit. A més, es poden fer cerques temàtiques i sentir el que han dit al respecte els diferents rectors i rectora. Aquest espai està adaptat també per ser visualitzat des de dispositius mòbils.

Més informació: Rectors i rectores de la UAB