Tret de sortida per escollir els delegats i delegades del nou curs 20/21

Eleccions de delegats i delegades

Els delegats i delegades són clau per al seguiment acadèmic i la millora de les titulacions i del dia a dia de l’aula. Són també els interlocutors principals amb la facultat i la UAB, cosa que va resultar essencial durant el confinament de finals del curs passat.

15/09/2020

És durant les primeres setmanes de curs que els estudiants escullen els qui seran els seus representants durant tot el curs: els delegats i delegades de grup acadèmic. Cada facultat escull la configuració dels grups acadèmic, que poden ser un grup de matriculació, el curs o una menció, per exemple. El delegat o delegada és el representant del grup acadèmic i l’interlocutor amb la facultat i amb la UAB. Està en contacte amb el deganat de la facultat, especialment amb el coordinador/a de titulació i el vicedegà/na d’alumnat, i amb Dinamització Comunitària a través de elCens de delegats/des de grup acadèmic.

Els estudiants que arriben per primera vegada a la UAB rebran una sessió informativa sobre les funcions del delegat i la importància de la seva figura. Des d’aleshores i durant una setmana, els estudiants podran presentar la seva candidatura a delegats i votar el seu representant en línia. Tota la informació sobre el calendari, la presentació de candidatures i les votacions es publicarà al web de Dinamització Comunitària.

Els delegats que vulguin renovar el seu càrrec, si compten amb la conformitat del seu grup acadèmic, podran fer-ho omplint un formulari abans del 15 de novembre. El correu de elcens.participacio@uab.cat és el referent per a l’elecció i la renovació de delegats i delegades.

El Cens de delegats i delegades recull tots els estudiants escollits i s’anirà actualitzant durant tot el procés. El 15 d'octubre de 2020, els 459 grups acadèmics de la UAB hauran escollit delegat o delegada.

 

Notícies relacionades

Totes les notícies