Obertes les inscripcions per al segon semestre del Mentor

Mentor

Vols conèixer a estudiants d’altres països i, de pas, practicar idiomes? El Mentor es el teu programa. Les inscripcions del segon semestre del curs 2018/2019 estan obertes fins al 12 de desembre de 2018.

03/05/2018

El Mentor es un programa que pretén facilitar l’arribada i l’estada dels estudiants internacionals a la UAB a través de la interacció i la creació de xarxes amb estudiants locals. El mentor o mentora fa d’acompanyant als estudiants d’altres països en la seva integració al món acadèmic social i cultural de la universitat, i, alhora, els mentors aconsegueixen una experiència positiva d’intercanvi cultural i a més poden practicar idiomes.

Els estudiants que vulguin fer de mentor o mentora durant el segon semestre del curs 2018/2019 es poden apuntar a través del web de la Unitat de Dinamització Comunitària fins al 12 de desembre de 2018. Això sí: han de ser estudiants locals matriculats a estudis de grau a la UAB, però no del primer any, i hi ha d’haver estudiants internacionals a la seva facultat que hagin sol·licitat un mentor. Aquesta activitat té un reconeixement de 2 ECTS si es realitza el primer semestre i un total de 3 ECTS si es fa ambdós semestres.

Per a qualsevol dubte podeu escriure al següent correu: mentor.estudiants@uab.cat