Maria Valdés és nomenada comissionada de la rectora per a l’Escola de Postgrau i la Qualitat Docent

Maria Valdés

Valdés és professora titular d'Antropologia del Departament d'Antropologia Social i Cultural i fins ara havia estat delegada de la Rectora per a Programació Acadèmica i Qualitat.

07/03/2019

Maria Valdés Gázquez assumeix, des de l'1 de març, el càrrec de comissionada de la rectora per a l’Escola de Postgrau i la Qualitat Docent. Professora titular d'Antropologia del Departament d'Antropologia Social i Cultural de la UAB, Valdés imparteix matèries tant de grau com de postgrau relacionades, sobretot, amb la seva especialitat, la Història de l'Antropologia.

La comissionada serà directora i fedatària de l'Escola de Postgrau, responsable dels programes d’innovació i millora de la qualitat docent i responsable de la formació docent del personal acadèmic.

Llicenciada en Filosofia i en Història i doctora en Antropologia, la seva trajectòria investigadora i les seves publicacions s'articulen entorn de tres eixos: la sistematització del pensament d'alguns autors clàssics de la disciplina, l'estudi històric dels conceptes de l'antropologia i la lectura dels textos etnogràfics com a textos disciplinaris.

Pel que fa a la gestió universitària, ha estat, successivament i entre d'altres càrrecs assumits, coordinadora de titulació, secretària i directora del Departament, coordinadora del Programa Oficial de Postgrau en Estudis Socials i Culturals, i membre de la Comissió d'Afers Acadèmics i de la Subcomissió de Grau de la UAB. A més, ha estat coordinadora de la Comissió Estatal del Grau en Antropologia (CEGA) i de la Comissió de Professionalització de l'Antropologia (CPA). Fins ara havia estat delegada de la Rectora per a Programació Acadèmica i Qualitat.