La Jobs Week posa en contacte estudiants i titulats amb el món laboral

Facultat d'Economia i Empresa

Per tercer any, la Facultat d'Economia i Empresa organitza la Jobs Week, una activitat que vol apropar els estudiants i titulats al món professional i facilitar la seva inserció laboral. Hi haurà tallers formatius i sessions per part d'empreses tant a Bellaterra com a Sabadell.

07/02/2019

La Facultat d'Economia i Empresa de la UAB organitza de nou, als campus de Bellaterra i de Sabadell, "The Jobs Week 2019". Aquesta iniciativa arriba enguany a la seva tercera edició i inclourà uns tallers formatius previs seguits de ponències d'institucions i empreses. Aquestes sessions tindran lloc entre el 26 i el 28 de febrer tant al campus de Sabadell com al de Bellaterra.

L'objectiu d'aquestes jornades és donar eines per a la inserció laboral als estudiants dels últims cursos de grau i de màster, així com a les persones titulades (Alumni), i acostar-los a les empreses i institucions per tal de que puguin coneixer de primera mà quin són els seus processos de selecció.

El Servei d'Ocupabilitat de la UAB impartirà els tallers formatius, els dies 19 i 20 de febrer, que ajudaran els alumnes en l'elaboració de currículums, en la realització d'entrevistes de treball i en la gestió de currículums a les xarxes socials.

I, els dies 26 i 27 de febrer, hi haurà la presentació de les empreses i institucions que participen enguany a la Jobs Week a l'aula 32 del campus de Sabadell; i, els dies 27 i 28 de febrer, tindran lloc les presentacions al campus de Bellaterra, concretament a la sala d'actes de la Facultat. Durant aquestes sessions, els participants podran prendre contacte amb representants de les empreses Wolkswagen, Lidl, La Fageda, Deporvillage, Badi, la Caixa d'Enginyers i de les consultores i auditores Deloitte, Ernst & Young, KPMG, Everis i PWC.

Per participar-hi, és necessari fer inscripció prèvia a través del següent enllaç. El procés d’inscripció finalitza el 26 de febrer.

Més informació: Facultat d'Economia i Empresa