Sala de premsa Premsa i mitjans

L'IES Vil·la Romana visita l'edifici Eureka per conèixer el PRUAB

L'IES  Vil·la Romana visita l'edifici Eureka per conèixer el PRUAB
El alumnes de batxillerat van interactuar amb representants de tres empreses spin-off que els van mostrar exemples de com apliquen la recerca a la producció. A més, els joves varen aprofitar per conèixer el Laboratori d¿Informació Geogràfica i Teledetecció (LIGIT) de la UAB

04/03/2010

El passat dia 23 de febrer l'Edifici Eureka va rebre una visita d'alumnes de batxillerat del municipi de La Garriga. Durant tot el matí van realitzar diverses activitats per conèixer el Parc de Recerca UAB i el que significa a la pràctica el concepte de la transferència de coneixements.  Desprès d'una visita de l'edifici, van rebre una xerrada introductòria sobre el PRUAB a la sala d'actes. Allà, el director d'Innovació i Màrqueting Rickard Bucksch els va presentar els objectius i el funcionament del Parc de Recerca UAB i els va explicar en què consisteix el suport que des del mateix es dóna a les empreses spin-off.

Més tard, els alumnes del Vil·la Romana van tenir l'oportunitat de comprovar de primera mà com es produeix la transferència de coneixements parlant amb representants de tres empreses de nova creació. Felnuti, In.Tec.Dolò i Artificial  Intelligence Technologies (AITech), empreses del sector alimentari, de l'ús d'ozó i de la intel·ligència artificial respectivament van mostrar als joves en què consisteix la seva feina i com inverteixen els seus esforços en R+D+I.

Finalment, el alumnes es van desplaçar a la seu del Laboratori d’Informació Geogràfica i Teledetecció (LIGIT), on els seus responsables els van mostrar les instal·lacions i els van explicar en què consisteix la seva tasca de recerca i com s'aplica al món laboral.