Jornades de Química Interactiva

Les jornades es desenvoluparan als laboratoris de la Facultat de Ciències del 28 de gener al 15 de febrer de 2019.

10/10/2018

Amb el propòsit de potenciar l'interès per la química entre l'alumnat de batxillerat i enfortir els vincles entre el Departament de Química de la Universitat Autònoma de Barcelona i el professorat de secundària, us oferim novament, amb el suport de l'Institut de Ciències de l'Educació, la possibilitat de participar en les jornades de química interactiva, que es desenvoluparan als laboratoris de la Facultat de Ciències del 28 de gener al 15 de febrer de 2019, en horari de matí, de les 9:30 a les 13:30 h.

Centres amb visita assignada