Jornada Argó de Biociències

Jornada Argó Biociències

La trobada es durà a terme el dimecres 27 de maig de 2019, de 16 a 20.30h, a la Sala d’actes Facultat de Biociències de la UAB.

10/06/2019

Un dels objectius del Programa Argó és el de promocionar la recerca a través del seu programa d’assessoraments als treballs de recerca i d’estades en els centres de la UAB. Enguany celebrem el seu quinzè aniversari i us convidem a la Jornada d’actualització científica per presentar algunes de les línies de recerca que es duen a terme a la Universitat. El format serà de cicle de conferències participatives. La jornada és gratuïta.

Web de la jornada