Ja arriben els International Welcome Days a la UAB

Benvinguda als estudiants internacionals de l'IWD

Del 14 al 18 de setembre tindran lloc els International Welcome Days (IWD), que tenen com a objectiu donar la benvinguda als estudiants internacionals que arriben durant el primer semestre a la UAB.

09/09/2020

Els International Welcome Days (IWD), que acullen els estudiants internacionals que arriben durant el primer semestre a la UAB, tindran lloc entre el 14 i el 18 de setembre i tenen com a objectiu donar la benvinguda als nouvinguts. La idea és que l’estudiantat pugui familiaritzar-se amb el campus, amb els serveis i els col·lectius, i que puguin conèixer altres alumnes.

Les jornades començaran a les 13h del dilluns 14, amb una benvinguda de Màrius Martínez, Vicerector de Relacions Internacionals i al llarg dels següents dies tindran lloc un seguit d’activitats, algunes presencials i altres online, organitzades per serveis i col·lectius d’estudiants de la Universitat.

Aquest any, degut a la situació sanitària, s'han modificat les activitats per complir amb les mesures de seguretat necessàries, per això alguns dels tallers es faran online i en les activitats presencials serà necessària la inscripció prèvia.

Durant la setmana hi haurà activitats com un taller de Català, organitzat pel Servei de Llengües; una explicació del Protocol de la UAB davant l’assetjament, a càrrec de l’Observatori per a la Igualtat; o dinàmiques i jocs per a conèixer idiomes organitzades pel Tàndem. Pel que fa als col·lectius d’estudiants, es podran conèixer i saber quines activitats faran durant el curs a la Fira Virtual dels IWD i Erasmus Student Network (ESN) farà una presentació de l’entitat i les activitats que es faran durant el semestre.

En aquest enllaç es pot trobar tot el programa, amb els horaris i els formularis d’inscripció.