IX Jornada sobre experiències innovadores a secundària

La jornada es durà a terme el 28 de juny de 2018 a la Facultat de Lletres del campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

31/05/2018

La jornada tractarà els vincles entre família i escola: converses i reptes comuns. Si les trobades mensuals serveixen als equips directius per compartir projectes, aquesta convocatòria és la de cloenda del curs, oberta a tots els claustres per fer la síntesi dels àmbits treballats i encetar les noves propostes per al curs següent.

Web de la jornada