Sala de premsa Premsa i mitjans

Homenatge al professor Sergio Beser

Dimarts 1 de juny, a les 17h, la sala de graus de la Facultat de Filosofia i Lletres acollirà l'acte d'homenatge al professor Sergio Beser, expert en literatura del segle XIX, que va morir el 22 de gener. Hi participaran nombrosos professors i companys de Beser, que presentaran el seu darrer llibre "Verba manent. Estudis i assajos literaris". A banda, fins al 30 de juny, hi haurà una exposició bibliogràfica de les obres de Beser, a la Biblioteca d'Humanitats.

01/06/2010

La Facultat de Filosofia i Lletres acull l'acte d'homenatge al professor Sergio Beser, mort el passat 22 de gener.

Hi assistiran diversos professors i companys de Beser, com Ramon Alquézar, del Departament d'Història Moderna i Contemporània; Pepi Bauló, doctora en Filologia Hispànica; José Manuel Blecua, del Departament de Filologia Espanyola; Jordi Castellanos, del Departament de Filologia Catalana; José Carlos Mainer, del Departament de Filologia Espanyola; Joaquim Marco, expert en poesia contemporània; Joaquim Molas, catedràtic de Llengua i Literatura Catalana; Ximo Puig, alcalde de Morella; i Ignasi Riera, escriptor, que presentaran el  darrer llibre de Beser "Verba manent. Estudis i assajos literaris".

A banda, des de l'1 al 30 de juny, s'exposaran els llibres de Beser, a la sala de revistes de la Biblioteca d'Humanitats.

Beser va néixer el 1934 a Morella, al País Valencià. Va cursar estudis de Filologia Romànica a la Universitat de Barcelona i es va doctorar amb una tesi sobre Leopoldo Alas "Clarín", autor que es va convertir en la seva màxima especialitat. A la UAB, va exercir la docència des de 1970 i va ocupar diferents càrrecs de responsabilitat acadèmica.