Divendres del Debat. Descobrint el Debat Parlamentari Britànic a la UAB

Divendres del Debat

L'activitat es desenvoluparà a la Facultat de Dret el 15 i 29 de novembre de 2019 i el 17 i 24 d'abril de 2020.

08/10/2019

El Debat parlamentari britànic ens proporciona una manera dinàmica i divertida per adquirir-les. Amb aquest taller, l'alumnat de grau que el practiquen sota la direcció del seu professorat ofereix una primera presa de contacte des de la tutoria entre iguals i la seva pròpia vivència.

Divendres del Debat