Daniel Solana participa en les jornades ComCom* del màster en Estratègia i Creativitat Digital

El president de l'agència Dobleyou realitza la conferència "desorden, creatividad en un mundo incierto y digital" en la que defensa els avantatges de la intel·ligència intuitivaper fer front a la incertesa causada per la irrupció de les noves tecnologies.
26/04/2016
Les Jornades de Coneixement ComCom*, organitzades pel màster en Estratègia i Creativitat Digital de la UAB, compten amb la participació de Daniel Solana, president de l'agència de publicitat DoubleYou i autor de Postpublicidad, que critica a "Desorden", el seu nou llibre, l'excés de racionalitat en un entorn d'incertesa causat per la irrupció de les tecnologies digitals.
Solana realitza una defensa de la mètica, o la intel·ligència de l'ardit, alternativa a la racionalitat lògica, que combina coneixements i habilitats intel·lectuals com la sagacitat, l'enginy, la flexibilitat d'esperit, l'audàcia, l'atenció vigilant, la intuïció, l'experiència, l'astúcia o el sentit de l'oportunitat.
L'acte es realitza dimecres 27 d'abril a les 18:15h a la Sala de Graus de la Facultat de Comunicació. L'entrada és gratuïta, amb aforament limitat a 50 persones (imprescindible confirmar assistència per email: pr.comcom@uab.cat )