Comunicat del Consell de Govern de la UAB

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Comunicat del Consell de Govern de la Universitat Autònoma de Barcelona del dia 5 de desembre de 2018 arran de la vaga dels dies 28 i 29 de novembre passat.

05/12/2018

Arran de la vaga dels dies 28 i 29 de novembre sobre la petició de rebaixar les taxes universitàries, el Consell de Govern de la UAB vol manifestar que comparteix aquesta reivindicació que ha defensat de forma pública i decidida.

No obstant això:

-Rebutja tota acció violenta en el nostre campus, especialment les intimidacions i coaccions.
-Condemna totes les situacions que posen en risc la seguretat de les persones, com ara bloquejar els accessos i sortides que garanteixen la llibertat de moviments.
-Lamenta els danys causats a les instal·lacions i materials del campus i el cost econòmic que se’n deriva.
-Reitera que totes les reivindicacions es poden expressar en el marc de la UAB sempre que es facin amb respecte per tots els seus membres i els béns públics.

Per tot això, el Consell de Govern es compromet a continuar i, si cal, intensificar les vies de diàleg per garantir els drets de tota la comunitat universitària.

Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 5 de desembre de 2018