Comunicat de la rectora i l'Equip de Govern

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Comunicat de la rectora i l'Equip de Govern davant dels fets ocorreguts l'11 de desembre a la Plaça Cívica de la UAB.

13/12/2019

L'11 de desembre, a la plaça Cívica de la UAB, el col·lectiu d'estudiants S'ha Acabat va instal·lar una carpa informativa i va patir un intent d'agressió per part de persones excaputxades que va ser repel·lit pel Servei de Seguretat i Vigilància de la UAB. Davant d'aquests fets, la rectora i l'Equip de Govern:

• Reiterem el nostre rebuig total a qualsevol acte violent al nostre campus i també a la presència de persones encaputxades i emmascarades en un espai on han de prevaldre els valors de llibertat i democràcia.
  • Considerem que res no justifica el fet de posar en perill la integritat de cap membre de la comunitat universitària.
  • Insistim, un cop més, que totes les reivindicacions tenen cabuda en el marc d'aquesta universitat sempre que es facin amb respecte envers els seus membres i sense cap tipus de violència.
  • Expressem el nostre suport als membres del Servei de Seguretat i Vigilància, que van veure en risc la seva seguretat i la salut per l’actuació d’aquest grup de persones emmascarades.