Comunicat de l'Equip de Govern de la UAB

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Comunicat de l'Equip de Govern de la Universitat Autònoma de Barcelona arran dels fets ocorreguts aquest migdia en un acte organitzat per un col·lectiu d’estudiants de la UAB.

11/04/2019

Arran dels fets ocorreguts aquest migdia en un acte organitzat per un col·lectiu d’estudiants de la UAB, l’Equip de Govern:

- reitera una vegada més el seu convenciment que el campus universitari ha de ser un exemple en l’exercici de la llibertat d’expressió i on totes les idees i reivindicacions han de tenir cabuda, sempre que es facin amb respecte envers tots els membres de la comunitat i els béns públics.

- en aquest sentit, rebutja la situació de tensió que s’ha originat i l’intent d’impedir la realització de l’acte.

- lamenta la instrumentalització ideològica que es fa del campus universitari, que invisibilitza l’activitat acadèmica i investigadora que duu diàriament a terme la Universitat.

Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 11 d'abril de 2019