Comença el segon torn de la UAB Barcelona Summer School

Cloenda 1r torn UAB Summer School

L'escola d'estiu internacional de la UAB, que enguany ha atret alumnes de 29 nacionalitats diferents, inicia el dilluns, 15 de juliol, el segon torn amb 9 cursos. El programa, que enguany ha incrementat les inscripcions en un 30%, va celebrar la cloenda del primer torn el passat 12 de juliol, amb un acte a la Sala Cinema de la UAB.

12/07/2019

El proper dilluns, 15 de juliol, començarà el segon torn del programa UAB Barcelona Summer School amb un acte de benvinguda als nous estudiants que assistiran als cursos que s’ofereixen en aquesta nova edició.

A banda de fer els cursos programats, durant 3 setmanes l’alumnat gaudirà del Programa Social Buddy Programme, format per estudiants locals que els duran a conèixer l’activitat al campus de la UAB i la cultura catalana a partir de diversos tallers.

En aquest segon torn, que finalitzarà el proper 2 d’agost, s’ofereixen 9 cursos, 100% en anglès:

Els alumnes internacionals participants a la UAB Barcelona Summer School  procedeixen de 29 països com ara Estats Units, Canadà, Egipte, Mèxic, França, Corea del Sud, Itàlia i Marroc, entre d'altres.

Aquesta oferta internacional de la UAB ha anat creixent any rere any: es va iniciar al 2016 amb 5 assignatures i una cinquantena d'estudiants; l’edició següent, el 2017, ja es van doblar les assignatures (12) i el nombre d’estudiants (un centenar); l'any passat es van oferir 15 cursos, i enguany ja s’ha arribat a 18.

Cloenda del primer torn

El primer torn de la UAB Barcelona Summer School, iniciat el passat 25 de juny, va tancar les 3 setmanes de cursos amb un acte de cloenda en què es van lliurar els certificats d’assistència i es va regalar a l’alumnat una samarreta de la UAB.

El vicerector de Relacions Internacionals, Màrius Martínez, va felicitar l’alumnat per “l’esforç fet” i va ressaltar els llaços d’amistat que s’han forjat al llarg d’aquestes tres setmanes.
Per la seva banda, Graham Mortyn, director acadèmic de la UAB Barcelona Summer School, va explicar que aquestes setmanes havien estat molt enriquidores i es va mostrar content de formar part del programa.

La cloenda es va celebrar el passat 12 de juliol, a les 12 h, a la Sala Cinema de la UAB.