Camerata Egara interpreta peces de Johann S. Bach a la UAB

Camerata Egara, conjunt musical especialitzat en la interpretació de peces del Barroc al Classicisme, oferirà un concert abans del periode de vacances el 20 de desembre, a l'auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres. El professor Francesc Cortés els acompanyarà al clavicèmbal.

04/12/2018

El proper 20 de desembre, a les 19 h, l'auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres acollirà un concert del conjunt Camerata Egara, que interpretarà una selecció de temes de Johann Sebastian Bach.

Camerata Egara, grup que interpreta repertori de música vocal i instrumental del Barroc al Classicisme, està dirigit pel clavecinista Jordi Reguant. El conjunt instrumental està format per exalumnes del Conservatori de Terrassa que actualment segueixen estudis superiors a l'ESMUC i al Conservatori del Liceu: Maria Sanchez i Otília Dan (violins), Raquel Garcia (viola), Alba Villar (violoncel), Alba Valero (flauta) i Mariona Pallach (soprano). A més, el professor del Departament d'Art i Musicologia Francesc Cortés s'incorporarà al conjunt per interpretar dues peces a l'orgue. El clavicèmbal i l'orgue que tocaran Reguant i Cortés formen part del patrimoni de la UAB.

Aquest acte està organitzat pels equips de deganat i direcció dels centres de la UAB i pel vicerectorat de Relacions Institucionals i Cultura com a comiat festiu abans de l'inici del període de vacances i dona continuïtat a l'experiència endegada l'any passat amb motiu de la celebració del vint-i-cinquè aniversari de la Facultat de Traducció i Interpretació i del cinquantè de la Facultat de Filosofia i Lletres.

Més informació: El gran Bach en la petita orquestra (programa)