Alumni d’Economia i Empresa debaten sobre l’evolució de la professió

05/05/2017
Hi intervindran Carme Gallardo, auditora general interna a Antonio Puig; Laia Asensio, Human Resources Consultant a Deloitte i alumni ADE PUE 2014; Ramon Talamàs, Xaval Museums i alumni general 1978 i Rubén Alonso, CRM Digital Analyst a Nestlé i alumni ECO PUE 2014. I com a moderador, Albert Closa, Senior Manager a Ernst&Young i alumni ECO 2002.
La xerrada es proposa en un format participatiu. Els ponents presentaran de breument la seva trajectòria professional i posteriorment respondran les preguntes del moderador sobre la manera com ha evolucionat la professió en els darrers 30 anys.
Els alumni CAFEE poden enviar les preguntes que considerin oportunes a alumni.fee@uab.cat amb l’assumpte: ‘Pregunta’. Per participar-hi cal inscriure’s-hi al següent formulari d'inscripció. La data límit per fer-ho és el 9 de maig.