Acte en record de la professora Mavi Dolz
18/05/2009
Durant l'acte, que està organitzat per l'ETC i que tindrà lloc a les 13 h, es procedirà a la plantada col·lectiva d'un arbre que romandrà al campus com a record de la tasca que Dolz va desenvolupar a la Universitat. L'arbre estarà situat al camí que hi ha entre la Plaça Cívica -al costat del Cinema de la UAB- i la Facultat de Ciències de l'Educació.
Mavi Dolz va ser professora de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB des de 1986. Va ser delegada del Rector per a Estudiants de la UAB, vicerectora d'Afers Culturals de Multilingüisme de la Universitat Oberta de Catalunya i cap de l'Àrea de la Llengua de l'Institut Ramon Llull.
Va formar part del grup de recerca Llengua i Mèdia de la UAB, al qual es va dedicar a l'anàlisi de la qualitat lingüística dels espais i gèneres televisius de Televisió de Catalunya. Va ser fundadora de l'Observatori sobre la Cobertura dels Conflictes, vinculat al Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació de la UAB. Va participar també a la creació de la Xarxa Vives d'Universitats.